[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Näide: 4-suunaline, hiirega liikumine ruudustikus (GM6)
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




gm6.gif postitati 13.4.2007 19:32 Tsiteeri
Näide: 4-suunaline, hiirega liikumine ruudustikus (GM6)



See näide on siis selline põhimõtteline, et näitab ära kuidas sellist hiirega liikumist 4 suunaga teha. Arvutatakse siis välja teekond, vältides objekte, milles tegelane siis liigub.

Et vältida sellist diagonaalis liikumist, olen pannud sinna ka väikse takistuse e. ei saa liigutada teda uude asukohta enne, kui ta pole eelmist teekonda lõpetanud. Kuid see ei tohiks suur asi olla ka parandada, kuid hetkel on see siiski selline põhimõtteline näide.

[Muudetud: 4.12.2007 dm11]

Lisatud fail: hiirega_gridis.gm6 (93.44kb)
220 korda tõmmatud

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 15.4.2007 18:40 Tsiteeri


väga hea näide, ainult üks viga.
kui ehitad kastidest koha, kuhu minna ei saa ja tahad, et ta siis sinna
läheks, jääb kõik katki. sa ei saa enam kuhugi liikuda :(

muidu, näide täitsa kipa ja PRO... :D

Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 15.4.2007 19:56 Tsiteeri


Jh, kes nutikam, saab seda meetodit kasutada. Nagu ikka näitan ära põhimõtte, muu saab juurde ise leiutada.
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
tenno11
Tentsik


Liitunud: 6.4.2007
Postitusi: 127
[EEMAL]




postitati 7.9.2007 14:35 Tsiteeri


üks mure ta ju lähyeb ringiga miks mite otse
Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 7.9.2007 14:45 Tsiteeri


Muuseas see leiabki kõige otsema tee. Sa mõtled nagu nii:

Käib:

*_________________
....................................|
....................................|
....................................|
....................................|
....................................*

Aga "otse":

*\
...\
....\
.....\
......\
.......\
........\
.........*

[Legend]
* - lõpp ja alguspunkt
| ; _ ; \ - suunad
... - tühjad kohad.

See näide on tegelt veits vigane, et nuh kõikide võimaluste korral ei tööta perfektselt. Et saab ka diagonaalselt käia kuid pead muutma siis selle liikumisviisi diagonaalis võimalikuks e. siis scr_compute() 4. argumendi true-ks panema. Ja pea meeles et argumendi lugemine hakkab seal 0-st. Kui hakkad komade vahelt lugema 1,2,3 jn siis see on 5. argument scr_compute()-s.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm