[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
et on vaja võtit kui tahad minna järgmisse roomi
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 4.3.2007 19:54 Tsiteeri
et on vaja võtit kui tahad minna järgmisse roomi



mul on selline teleporter aga ma tahaks panna nii et saad minna teleporterisse ainult siis kui võti on olemas
http://www.images.friday.ee/images/12471786.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 4.3.2007 19:57 Tsiteeri


tee muutujatega...

pane kuhugi create :
olemas=false;

ja peategelase puutega
olemas=true;

ja mees vastu ust...
if olemas=true
{
room_goto_next()
//ps mul ei ole roomi kood peas :D
}

[Muudetud: 5-3-2007 Brus]

http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 4.3.2007 20:11 Tsiteeri


Ei Tööta :s mul :5:

[Muudetud: 4-3-2007 Ziim]

http://www.images.friday.ee/images/12471786.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 4.3.2007 20:15 Tsiteeri


misasi sul ei tööta.
äkki annad errori?

http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 4.3.2007 20:16 Tsiteeri


Nuh oleneb kuidas sul teleporter on tehtud.
Aiman siinkohal et siis kui sa teleporteri pihta lähed viiakse järgmisesse roomi

Siis peab sul olema kontroll muutuja. NT tegelase Create event, võttes teadmiseks et see muutuja nullitakse igakord kui tegelane uuesti tekib. Aga kuna sul igas uues roomis on tegelane siis iga ruumi laguses pannakse muutuja 0-i.

voti=false //kontrollib siis võti olemasolu

ja teleporteri collision with tegelane event:

if other.voti=true{
room_goto_next()
}


Ja kui nyyd tegelane läheb võtme pihta e. võtme objektis collision with tegelane:

other.voti=true
instance_destroy()


Ja ongi kõik.
Crypton.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 4.3.2007 20:24 Tsiteeri


Ikka Ei tööta ju
http://www.images.friday.ee/images/12471786.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 4.3.2007 20:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Ziim
Ikka Ei tööta ju


Minul töötab imeilusti: :6: (Sellest olenemata peaks töötama et minul gm 6 on )

[Muudetud: 4-3-2007 Crypton]

Lisatud fail: naide.gm6 (7.64kb)
158 korda tõmmatud

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 4.3.2007 21:20 Tsiteeri


miks sa anand gm6 näite kui tal on gm5 :D?
ta ei saa ju gm5-ga avada seda.
anoh vahet pole.
minumeelest peaks ka nii töötama.
vaata kas sul on mingi viga ikka koodis.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 4.3.2007 21:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: normann
miks sa anand gm6 näite kui tal on gm5 :D?
ta ei saa ju gm5-ga avada seda.


Sellepärast oligi sulgudes:

(Sellest olenemata peaks töötama, et minul gm 6 on)
Vaadata ta küll ei saa aga süsteem töötab kohe kindlasti. Või siis peaks Ziim ütlema mis tal täpsemalt ei tööta, mis tulemusel ei tööta jms.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 4.3.2007 21:44 Tsiteeri


ziim ava cryptoni näide notepadiga sis võid systeemist aru saada.
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 5.3.2007 20:27 Tsiteeri


noh on lihtsamaidgi viise :D

noobina kasutasin nii, et oli kaks nagu ust objectina

ühe kokku puutes nothing aga said nagu võtme kätte siis destrois obi võtme ära ja siis vahetas nagu selle ukse teise ukse objekti vastu da ´:D

[Muudetud: 5-3-2007 gmmeiter]

Lisatud fail: n2ide.gmd (8.27kb)
166 korda tõmmatud


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 5.3.2007 20:43 Tsiteeri


Natukene keerulisem tegelikult ja ressurssi tahab rohkem. See sa juba pead tegema topelt objekti. Ja suuremate projektide puhul kisub nii asi keeruliseks. Hetkene süsteem, mis sai minu ja dm11 poolt mainitud, on vast kõige optimaalsem ja lollikindlam.
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 5.3.2007 20:51 Tsiteeri


ja mis minu koodil viga on :o ?
http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm