[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Vastane seina sees
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




gm6.gif postitati 24.2.2007 10:48 Tsiteeri
Vastane seina sees



Ma tahtsin teha mängu kus kontroller tekitab kindla aja tagant vastaseid juurde suvalistesse kohtadesse, aga siis hakkasid vastased seinte sisse tekkima.Kas keegi saaks aidata?:nutab:

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 24.2.2007 11:18 Tsiteeri


Nuh enne kui objekti tekitad kontrolli tema asukohta seintega. Et kui sellel kohal on seinad siis objekti ei tekitata või visatakse uude positsiooni

NT:
vanelane create event:

if place_meeting(x,y,o_sein){ //kui vaelane kohtub seinaga
x=random(x)
y=random( y)
}

Ja kontroll ojekti create eventi:
alarm[0]=sinu aeg
"sinu aeg" asemele pane siis ajavahemiks millal tahad objekti tekitada

ja vastava alarmi eventi:
instance_create(random(x),random( y),o_vaenlane)


randomi x ja y asemele pane siis see väärtus mille sees/ulatuses objekti luuakse.

Muidugi võimalusi on palju aga see on yks nendest. Peaks töötama ka aga kui ei siis vaatab asja uuesti üle.

[Muudetud: 24-2-2007 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm