[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Kasti külgede ühenduse kontrollimine. *Lahendatud*
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




gm6.gif postitati 21.2.2007 21:34
Kasti külgede ühenduse kontrollimine. *Lahendatud*



Nimelt see teema käib läbi ka GM ametlikus foorumis. Aga küsin ka siit:
Teen suhteliselt lühidalt.
Nimelt on mul tarvis siis leida kasti küljed, mis on yhenduses teise kastiga ja ühenduses olevad küljed peavad laskma tegelasel liikuda kastide peal ja ülejäänud küljed peatavad tegelase.

Et seda teha on mul juba kondikava olemas ja koodina valmis, kuid esineb probleeme, mis tõttu ei taha süsteem töötada.

Kasti Create event:
Kood:

*******


See koodijupp siis nyyd käib läbi vastavate külgede kontroll punktid. Kui vastav kontroll punkt on yhenduses teise kastiga/trepiga siis sellest küljest saab läbi käia.

Küljed koosnevad collision_line-dest nii et kui tegelane läheb false omadusega külje pihta, ta sealt läbi minna ei saa.

Loodan et väga segane ei olnud :)

[Muudetud: 22-2-2007 Crypton]

[Muudetud: 22-2-2007 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 22.2.2007 18:48


Niih arvatavasti leidsin vea ka ülesse. Hetkel tegelen asjaga kuid nimelt ei tekitata esimest kontrollpunkti (array[1,..] :s. Selle koordinaadid paiknevad nagu ruumi x koordinaatides :wtf:. See kontrollpunkt kontrollib siis ülemist kasti külge.
Nii et ma ei tea praegu miks ta nii teeb. Midagi on kindlasti kahe silma vahele jäänud aga mis, nu vot ei näe. :)

Ehk aitate.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 22.2.2007 20:28


Nagu ytsin jäi mul midagi kahe silma vahele ja nii oligi.
Nimelt esimesel arrayl olid valed numbrid

array[1,0]
array[2,1]
array[3,2]

kuigi pidanuks oelma teistega samamoodi:

array[1,1]
array[2,2]
array[3,3]

Nii et asi lahendatud :)

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm