[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Objekt väljaspool view-d
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 8.2.2007 16:12 Tsiteeri
Objekt väljaspool view-d



Kuidas ma saaks ilusti ja kiirelt (mängu kiirust oluliselt langetamata) kontrollida objekti asukohta vaates. Plaan teha et kui objekt on vaatest väljas siis seda ei joonistata.
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 8.2.2007 16:17 Tsiteeri


oota,ma ei saa aru :/
sa tahad ,et kui peategelasest on objekt kaugemal kui mingi arv siis ta ei joonista teda?

http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 8.2.2007 16:18 Tsiteeri


Eip, kui objekt ei ole vaates (view-is).
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 8.2.2007 16:20 Tsiteeri


aga sa võid ju panna ,et on 600 pixli kaugusel siis joonistab ?
Või sul täpselt vaja,viewsi kohta ?

[Muudetud: 8-2-2007 Brus]

http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 8.2.2007 16:23 Tsiteeri


Jah view kohta on tarvis :). esialgu.

[Muudetud: 8-2-2007 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 8.2.2007 16:26 Tsiteeri


ma ei tea,mul pole gamemakerit endal arvutis hetkel,agaa proovi muutujatega !
kui oskad ära juba märkida muutuja siis on kerge edasi ju.

http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 8.2.2007 16:59 Tsiteeri


Niih sain ka teise äärega valmis. Nii et kui keegi veel vajab siis kogu yks rida kontrollimaks objekti asukohta view suhtes siis:

Kood:

if (x<view_xview[0] or y<view_yview[0]) or (x>view_xview[0]+view_wview or y>view_yview[0]+view_hview){
....
}


Crypton

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 9.2.2007 21:12 Tsiteeri
Teema taas avatud.



Nüüd oleks uuesti abi tarvis.

Nimelt on mul olemas süsteem mis eemaldab view-st väljaspool olevad objektid ära. Need on aga objektid mida kutsutakse teise objekti sees.

NT:
inst=instance_create(x,y,o_instance)

ja siis kui see "inst" on väljaspool view-d kasutan instance_deactivate_object() funktsiooni, et vastav objekt deaktiveerida ja vastava "activate" funktsiooniga sama õige objekt tagasi tekitada.

Nyyd aga ei saa ma seda asja kasutada terve yhe objekti tekitamisel. Kui ma terve objekti kord nii kaotan, ei teki sama objekt tagasi. Ja nii olekski vaja moodust kuidas kustutada/deaktiveerida terve objekt nii, et kui see ala peaks uuesti sattuma view alasse, kus objekt enne asus, tekib see objekt uuesti omale kohale.
Või on moodus kuidagi ilusti vastava objekti evente ajutiselt eemaldada(vihjan object_event_clear() funktsioonile, mida ma pole veel tööle saanud)?

(PS. Tundub et GMC-le ei meeldi tavaliselt mu probleemidele/küsimustele vastata :P :D)

[Muudetud: 9-2-2007 Crypton]

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 10.2.2007 12:12 Tsiteeri


a et if view current = 0 {draavimine} else {ära draawi või jäta see koht siin tühkaks?} mul on sellel krigare mängul niivisi tegtyd et ühes vievis ta näitab 1 obj aga teises teist, muidu oleks et kui nad lähestiku mängjad on, oleks mõlema statse korrada ühes aknas näha..

tra peppu ma ei saandki aidata, vttu!:mad:

[Muudetud: 10-2-2007 Uku]

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 10.2.2007 13:03 Tsiteeri


Teatud objekti puhul see ei tööta. Nimelt varju/soldi objektide puhul. Vari tekitatakse otse maskist ja selle eemaldamisel ei juhtu ka midagi, nii et oleks vaja tervelt objekt kaotada, et ei võtaks kiirust nii palju ja kui on vaates (view sees) siis on seda vaja jälle kasutada/tekitada objekti omale õigele kohale
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 13.6.2007 17:37 Tsiteeri


Sorri, et kaevan aga mul on sama probleem
ning ma pole sellele veel lahendust leidnud...
so i thought someone could help... please:(

Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 13.6.2007 18:15 Tsiteeri


Et siis nagu draw distance-i ?
Ma sain omal selle asja tehtud nagu.

Step event:
draw_distance(obj,..)

//objekt millele vastav skript paigaldatakse = obj
//situatsioon = argument1
//argument2 = situatsiooni 2 korral muudetakse vastava objekti id (argument2) tyhjaks objektiks (seinte jaoks näiteks)

var obj;
obj=argument0 //muudetav objekti id
if argument=2{
mask=sprite_index
}

if (x<view_xview[0] or y<view_yview[0]) or (x>view_xview[0]+view_wview or y>view_yview[0]+view_hview){
if argument1=1{
instance_deactivate_object(obj)
}

if argument1=2{
obj.mask_index=mask
}
}
else{
if argument1=1{
instance_activate_object(obj)
}

if argument1=2{
obj.mask_index=-1
}
}


Vana skript ja vb ka nats poolik nii et ei mäleta ka väga täpselt seda tööpõhimõtet, endale praegu tundus kommentaarid ka segased. Aga kui ise aru saad siis on hea :)

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 13.6.2007 18:21 Tsiteeri


okei tänks!
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm