[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Kuidas enda mängu spetsiaalse paroolikaitsmega kaitsta?
Guest
Level 7
Avatar

Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 319
[EEMAL]




postitati 27.1.2007 17:04 Tsiteeri
Kuidas enda mängu spetsiaalse paroolikaitsmega kaitsta?



Kas on võimalik teha koodi mis töötab umb niivisi, et näiteks a tähe väärtus on 1, l tähe väärtus 2. ja siis küsib minult kui mängu sisenen algul mu nime ja kui mu nimi on näiteks al siis kood on 12.

[Muudetud: 27-1-2007 Guest]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 27.1.2007 18:31 Tsiteeri


Kui nime kirjutad loe igat sümbolit ja võta tema väärtus ja siis kui kirjutd koodi võta need sümbolid ja joonista yksteise järgi ritta need....

guest

g=1
u=2
e=3
s=5
t=6

ja joonistad draw_text-iga ja vaata et siis need sümbolid mis lisasid oleks muutujates ja joonistad muutujad ritta...

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Guest
Level 7
Avatar

Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 319
[EEMAL]




postitati 27.1.2007 18:50 Tsiteeri


Ma unustasin täpsustada.
Ma mõtlesin et see kõik töötaks nagu get_stringiga.
Et nagu lahtrina.
Muutsin pealkirja nüüd peaks kõik aru saadav olema.

[Muudetud: 27-1-2007 Guest]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Guest
Level 7
Avatar

Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 319
[EEMAL]




postitati 28.1.2007 16:23 Tsiteeri


Okei aga sa oled ainus koos minuga kes ei oska? Ikkagi abi tahaks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 28.1.2007 18:59 Tsiteeri


asi=real(sinustring)

Guest
Level 7
Avatar

Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 319
[EEMAL]




postitati 28.1.2007 19:17 Tsiteeri


Error.(A)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 29.1.2007 14:52 Tsiteeri


aga miks sa numbritega tahad üldse... kas nii sulle ei sobi

Kood:

obj_kood
Create
vastus=get_string("Sisesta kood!","");
step
if vastus="plaplapla" then room_goto_next();
//siia võib veel ja veel neid asju panna
???
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Guest
Level 7
Avatar

Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 319
[EEMAL]




postitati 29.1.2007 17:23 Tsiteeri


Mude nii mulle tõesti ei sobi. Jah oleks lihtne küll niivisi aga siis teaks igaüks mu koodi. Ma kavatsen teha nii et on nimed mis on andmebaasis ja iga mulle maksnud kasutaja saab sinna oma nime. Ja iga tähe kohta nimes on oma kood.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 29.1.2007 17:30 Tsiteeri


Põhiliselt mul teooria on hea aga praktikas jääb puudu.

Et idee vb teha arrayd nagu siis millel on omad väärtused. Kui kirjutad nime võetakse see muutujasse ja lahutatakse see sümboliteks. Siis kontrollitakse iga sümbol andmebaasist läbi ja asendatakse andmebaasis olevate väärtustega :P.

Ainult hetkel sümboliteks lahutamisega toime ei tule ja siis andmebaasist nende vahetamisega. Muu nagu on kerge :P.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Guest
Level 7
Avatar

Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 319
[EEMAL]




postitati 29.1.2007 17:37 Tsiteeri


Jah ja täpselt selle kohapeal kus sina kinni jääd, jään ka mina. Andmebaasist nende vahetamiseks võib võibolla auto updaterit kasutada.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 29.1.2007 17:59 Tsiteeri


lihtne ju

1) mitu tähte on sõnas
2) string_copyga saad tähe sõnas
3) muudad koodiks
4) võtad ette järgmise tähe
5) kui viitsin otsin üles oma vana näite


Guest
Level 7
Avatar

Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 319
[EEMAL]




postitati 29.1.2007 18:37 Tsiteeri


Okei ma proovin aga otsi oma näide kah üles. :happy:

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 29.1.2007 18:42 Tsiteeri


ära looda sellele


Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm