Foorumi logo

LASKETIIR
SHOOTER - 29.10.2010 11:38

1 mismoodi saaks teha lasketiiru nii et mingi aja tagant hüppaks kuskilt välja sihtmärkja kaob varsti ära?
2 mismoodi teha nii et kui sihtmärgi pihta laseb siis sinna kuhu kuul tabab tekib valge laik sihtmärgi peale?
3 mismoodi teha laskearvestust ehk nt nii et peab 10 lasku pihta saama sihtmärgile?

ette tänades:wow:


Silx-y - 29.10.2010 12:09

1) Tee mingile objectile alarm, et teatud aja jooksul tekitab see mingi liikuva objecti. Siis pane uuesti alarm ja seekord hävitab alarm objecti.


InCreator - 29.10.2010 13:59

2) teed valge laigu objekti, ja created ta sihtmärgi juurde (instance_create(x,y,valge_laigu_objekt) kuuli tabamise hetkel)
3) sul peab olema laskja objekt, sihtmärgi oma ja kuuli oma.

Teed laskjale muutuja, mis loeb tabamusi:
create:

tabamusi = 0;

iga kord kui kuul tabab sihtmärki (näiteks collision sihtmärgiga)
kuulile kood siis
laskja.tabamusi += 1;

Ja laskja las kontrollib, mitu juba on (laskja, step event)
if (tabamusi = 10)
...tee midagi

Aga küsimused tunduvad nii labased, koodimise abc-1 et kahtlen, kas oli mõtet seletada jälle.