Foorumi logo

Online mängud
rogatkin - 3.11.2007 23:15

Mind huvitaks oma kodulehele ühe mängu ülesriputamine. Tegemist on väga lihtsa matemaatilise mänguga, oma olemuselt meenutab natuke trips-traps-trulli. Siit siis paar küsimust:

1. Kas keegi oskab teha trips-traps-trulli laadset mängu ja jagaks oma teadmisi ka minuga?

2. Kuidas sellist mängu netti üles saada, et seal õnnestuks inimestel seda omavahel mängida?


Crypton - 3.11.2007 23:32

NUh trips trapsi siis nö moodused saaks välja mõelda küll. Hetkel küll pole õrna aimugi kuidas kuid eks protsessi käigus saab midagi mõelda, ei tohiks väga üle jõu käiv olla. Ametlikus foorumis tehti ka midagi sellist. Trips traps trulli ma mõtlen.

Online alal tasuks ka uurida ametlikust ühte 39dll.dll faili. Oli vist nii. Sellega pidavat saama hästi online mänge teha.


rogatkin - 4.11.2007 00:01

Väga hea, asi ei ole siis teile võõras. Aga ikkagi konkreetsemalt - kuidas asja teha? St ma ise ei ole mängude tegemise ja IT-asjandusega kuigi sinapeal, mistõttu ma pigem eelistaksin maksta mõnele siinsele spetsialistile, et too mulle sellise mängu valmis teeks ja töötaks välja ka lahenduse, kuidas kodulehe külastajad saaksid seda online mängida. Ideaalis võiks olla võimalus mängida nii omavahel, kui ka tehisvastasega (on see siis arvuti vms).

Täpsustuseks veel nii palju, et tegemist ei ole trips-traps-trulliga, kuid kui keegi oskaks teha online-trips-traps-trulli, siis ilmselt saaks ka selle mänguga hakkama. Oma olemuselt ja mastaapsuselt on need mängud võrreldavad. Ootan ettepanekuid ja ka hinnapakkumist!:-)

[Muudetud: 3.11.2007 rogatkin]


gmmeiter - 4.11.2007 09:06

mul on üks idee! aga ma larpima nii et hiljem räägin.


rogatkin - 4.11.2007 09:28

Ootan huviga.:-)


Cyrus - 4.11.2007 09:57

http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=263183, parim MMO source mis hetkel väljas on. Täiesti nullist 39dll.dlliga alustades võib asi raskeks kujuneda.Selle sourcega inimesed ei pea oma porte muutma et connectida, host peab ainult yhe TCP pordi ära suunama, omal oli ka see Equilibrium Online selle source peal üles ehitatud, server suudab üleval hoida 255 inimest, teoreetiliselt saab seda numbrit suurendada kui transfer mode "byte" suuremaks muuta, kuna byte suudab hoida endas 0-255 numbrit ja iga playeri registreerimiseks l2heb vaja ühte numbrit. Sihuke Online-trips-traps-trulli oleks päris m6eldav, et on lobby ja seal siis on inimesed ja siis esitavad väljakutseid kellegile, saavad võidu eest punkte jne. Noh igastähes enda kogemistest mul puudu ei tuleks, et sihuke asi valmis meisterdada. Üks pluss pool on see ka, et hosteril ei pea olema mingi 10mbne nett et seda serverit jooksutada, peaks piisama ka tavalisest kodu ühendusest, millel on pordid avatud. Kuna see oleks käikude baasil olev mäng siis pole tähtsust kui suur see ping on ja eriti ei pane tähele kui näiteks kellegi käik hilineb 2-3 seci. Aga kui lobby(chat room) oleks ka juba juures siis see suurendaks bandwidthi.