Foorumi logo

Shooter
Ziim - 8.7.2007 08:59

Oleks Siis Sellist Asja Vaja. Et Relv Laseks Iga 2 seki pärast kuuli.
Mäng oleks siis MAZE. ja relv oleks nagu takistus.

Sobib
GM5,GM6,GM7
Kõik on Registered

Aitake :P


-DMI- - 8.7.2007 09:44

tegin püssilaksmise näite...edasi pead oskama ise teha.Ega kõik sinueest ära ei tehta...
mida vaja ei ole oskad eemaldada


Ziim - 8.7.2007 09:58

Ei Saa Lahti. Läks meelest et GM7 pole registered


-DMI- - 8.7.2007 10:29

tead mis tee...

pane pyssile 36 spritet ringi ning steppis kustuta selline lõik
image_angle=direction

asenda see sellega

image_single=direction/10

see lihtsalt väike püssi näide millest peaks abi olema, saad vabalt gm6-te ümber kopeerida


[Muudetud: 8-7-2007 -DMI-]


Crypton - 8.7.2007 10:57

image_single on 5.3 asi. 6.1-s saab asja juba palju kiiremalt teha just nimelt image_angle-ga. Väike arvutamine ja saad ilusti nelja suunda panna asjad. Kavõi nii et kui on maze ja mees liigub neljas suunas paned relva suuna võrdseks mehe suunale.

Ja mitte aitake vaid aidake :)

Nii nüüd asja juurde.
Et siis relv laseb kuuli iga kahe seki pärast, nagu ma asjast aru saan?
Tee muutuja:

can_shoot = 1

Laskmis nupu alla pane:

if can_shoot=1{
instance_create(x,y,obj_kuul) //või mis iganes su kuuli objekti nimi on
alarm[0]=fps*2 //olenevalt siis mängu kiirusest võetakse sellest n-ö kaks sekundit
can_shoot=0 //nullime laskmise lubaja
}

alarm 0 eventi:

can_shoot=1

obj_kuuli suunaks paned samuti mehikese suuna. Ja seda ainult Create evendis. Kui stepis siis hakkab kuul kogu lendamise jooksul mehikese suunas liikuma.