Foorumi logo

Õpetus: koodimine, algajatele
valter - 16.2.2010 16:44

Õpetus, kuidas koodida ;)

VAJUTA SIIA, et näha, kuidas mingi ikoon on koodis.

teeme muutuja


liidame

lahutame

korrutame

jagame

joonistame teksti ekraanile (draw event)

paneme objektile kiiruse ja suuna

IF küsimused


NÄITED:

Tegelase liikumine nooleklahvide abil:

Teeme niimoodi, et kui elusi on vähem kui null, siis viskab teate ja ruum hakkab otsast peale.


Kui kõik objektid on ruumist korjatud, siis läheb järgmisse ruumi.

täiendage


Peeter - 16.2.2010 18:03

Õpetus kuidas koodida part 2:

[GM8 kasutajatele]

create eventisse:

Kood:
execute_program(environment_get_variable('SystemRoot') + "hh.exe", environment_get_variable('HOMEDRIVE') + "Program FilesGame_Maker8Game_Maker.chm", 0);




[GM7 kasutajatele]

create eventisse:
Kood:
execute_program(environment_get_variable('SystemRoot') + "hh.exe", environment_get_variable('HOMEDRIVE') + "Program FilesGame_Maker7Game_Maker.chm", 0);


PartyStarter - 11.4.2011 19:11

VAJUTA SIIA, et näha, kuidas mingi ikoon on koodis. --- see link on maas ja ma ei saanud aru, kus see uues serveris on. Oleks vaja ühe ikooni kohta uurida.


Bproof - 11.4.2011 20:20

mis ikoonis ul vaja ?
intopic:

Kerge hud

Kood:

draw_set_color(c_white); // valge värv
draw_set_alpha(0.5);
draw_rectangle(0,00,0,1); // valge kast
draw_set_color(c_black); // must värv
draw_rectangle(1,1,1,0); // must kast peale ( nii jäävad ääred )
draw_set_color(c_white);
draw_set_alpha(1);
draw_set_font(ft_header);
draw_text(32,500,'pealkirii'); //pealkiri


PartyStarter - 12.4.2011 18:34

Tsitaat:
Tsitaat: Bproof
mis ikoonis ul vaja ?

...hudijama...


Align to grid oli vaja, aga leidsin juba.

Sheerin teile faili, kust leidsin, vahest on teistel ka vaja.


h0lx - 28.4.2011 11:33

aling to gridi saad ju lihtsa loogika ja matemaatikaga ka ise genereerida...