Foorumi logo

Graafika kokkusobivus.
Kazpar - 23.4.2009 16:03

Keegi oskaks öelda või parandada miks ei lähe majad muruga kokku? Eriti ei lähe marketi all olev maapind kokku muruga? miks.


simmo - 23.4.2009 16:59

Muru tundub kuidagi heledavõitu ja liiga ühtlane.


h0lx - 23.4.2009 17:13

esiteks on ta liiga hele võrreldes muruga.


Kazpar - 23.4.2009 18:00

Tänan soovituste eest, nikerdasin veits ja sain midagi siukest.
Midagi on ikka valesti, võibolla see maja liiv on liiga hele ikka?



[Muudetud: 23.4.2009 Kazpar]

[Muudetud: 23.4.2009 Kazpar]


InCreator - 23.4.2009 19:16

liiv on ok, muru on natuke liiga ühte tooni.


Kazpar - 23.4.2009 19:35

Kas oskaksid palun joonistada, milline oleks ilusam?:)


Kazpar - 23.4.2009 20:26

Tänan, siuke tuli:
olete rahul või midagi on veel nihu?;)


Pilvemees - 23.4.2009 20:31

liiva on natukene liiga palju. Oled mu mängust eeskuju leidnud :)? See oelks muidugi väga hea


Kazpar - 24.4.2009 15:25

tänan abi eest Pilvemees ja teised:) Mängu esimesi märke saate kohe näha, aga mis puutub eeskujusse, siis idee on minu mõeldud, aga tänan pilvemees, kui su mängu pelasin, sain inspiratsiooni enda mängu kallal edasi nokitseda, tänan:)


Pilvemees - 24.4.2009 15:43

Tahaks mängida küll :)

[Muudetud: 24.4.2009 Pilvemees]


Kazpar - 24.4.2009 18:39

Tore kui on huviline:) aga hetkel pole seal küll midagi mängitavat mida teha:D


Kazpar - 25.4.2009 11:57

:D Tänan Batoonike, teen kõik et mäng oleks ilus:)


MC-PePe - 29.5.2009 11:39

Must värv on ka kole ja silmatorkav. Tuuleveski veskid tunduvad kõverad =/


Kazpar - 14.6.2009 20:55

Eemaldan musta siis ja teen veskid sirgeks.
Vahepeal aga arendasin mängu ning sattusin masendusse, ja muutsin graafika heledamaks, öelge kas on sobivam, ja mida annaks muuta:)
Klikka peale ja vaata suurelt kindlasti.


normann - 14.6.2009 21:26

Kõik näeb ilus välja aga see suur, town hall vist on veidi imeliku vaatega.
Natuke liiga kõrvaltvaates minu arvates, aga see võib ka minu enda viga olla ,et ma nii sirgete joontega harjunud vms.
Majade korstnad paistavad nagu metallist tehtud ja on liiga silmapaistvad/läikivad, soovitan muuta nad halliks ja ühe/kahevärviliseks.

BTW: Mis puude ümber tumedam on?
Varjud?Fog of War?Närtsinud muru?

Loodan ,et oli konstruktiivne ja aitas.


Kazpar - 14.6.2009 21:30

tänan. puude ümber on jah, varjud, lehed, tumedam on seal jne...
korstnaid parandan ära,


valter - 14.6.2009 22:11

päris kena.
aga siiski:

valgustus on townhallil mööda ja piirjooned ei tohiks olla heledamad kui asi ise (katus)

need tumedamad kohad metsa all, need on liiga ümmargused. Kuju võiks olla suvaline.


MC-PePe - 15.6.2009 05:17

Kas aknad ei ole meelega sinised või mingit muud värvi peale pruuni?


Kazpar - 15.6.2009 13:01

Tegin sellepärast siuksed roosakas-pruunid et mäng toimub 13 sajand ning muistsed eestlased akenteks ei kasutanud klaasi vaid seapõit või mis se oligi, ning selle värvus peaks midagi sellist olema.
Sinisega ma proovisin muideks, kuid need nägid välja nagu modernsed maamajad millel klaasaknad, ning ei sobinud.


h0lx - 15.6.2009 14:19

Jah, ja kust tuleb see, et aken peaks sinine olema? Peegeldab taevast? Iso nurga alt peaks maapinda üldse peegeldama ju?

Mitu sinist akent on antud majal?
http://www.ziggy.com.au/house%20aerial.jpg


Kazpar - 16.6.2009 09:27

Nojah, klaas peegeldab maad, või taevast kui on altvaates, aga seapõis vist ei peegeldagi midagi. Sinised aknad näeva suht naljakad välja ikkagi siukse aja mängus.
aga ma arvan et aken on sinine on sellest tulnud, et aknast välja vaadates tundub aken sinine, sest taevas on akna taga. Näiteks see pilt:
http://www.artistic-license-inc.com/b2b/pics/Vertically_Movable_Window.jpg


Kazpar - 25.6.2009 22:02

tegin hudi värki särki veits, nuppe veel vähe ja plaju palju tühja maad. Hud veits kole, ühtlane värv, ei tea kuidas/millist effekti juurde lasta.


normann - 25.6.2009 23:20

Kui tahad saada see hud pilt mulle U2U peale ja ma proovin muuta veidi realistlikumaks.

Miks on väikeste kivide juures ka see tume ala?Mehike näeks ju neist üle, võrdle mehikese pikkust kivi pikkusega ja näed et kivi on u. 1/3 mehe pikkusest.
Lilled võiksid olla lihtsalt väiksed rohelised pulgad mille otsas üks sinine täpp, praegu nad ju kolmveerand meest, oleks nad siis vähemalt päevalilled(päevalilled on u. inimese pikkused).
Lipud on üksteise taga reas eks, ilusad paistavad ,kas on animeeritud ka muidu?

Üldpilt näeb täitsa OK välja, Jõudu tööle!
Loodan ,et oli konstruktiivne ja sa kuidagi ei solvu millegi peale mis ma ütlesin.


Kazpar - 25.6.2009 23:38

ah lilled on haige fail, unustasin nad sisse kogematta. Okei, teeme siis u2u


InCreator - 26.6.2009 16:11

* Mis sakib, on helekollased õled maja varjupoolel. Miks sa nad heledamaks tegid? Kus loogika? peaks olema sama tooni mis ülejäänud katus sellel küljel.

* Mis veel sakib, on helekollane "äärejoon" peamaja katusel. Jälle, varjuküljel mitte-varju hele kollane?
Jumala lampi nagu. Lisaks, peamaja varjuküljel pole sein tumedam nagu teistel majadel.

* Kivid on suht lambist tehtud, vaatan. Varjukülge nagu polekski, osadel on vasak äär tume, osadel parem...
Vaata attachmenti. Kive on imelihtne teha ja su täpiline ditherdamine ei sobi üldse kividega. Dither on sujuva ülemineku jaoks, kui ei saa (256- ja vähema värvi ajastu) või ei taha kasutada soft brushi/gradiente. Aga mitte sellise asjaga nagu on kivi! Dithering ei ole "äge tehnika" vaid lihtsalt kindel meetod kindla asja varjutamise jaoks. Sina aga kasutad seda suvaliselt kõikjal, mõtlemata, mis tegelikult realistlikum on.

Niisiis, pigem teha kive lapikult ja võimalikult palju lamedaid külgi.

* Ka lippude peale see jant absoluutselt ei sobi.

* Puude jaoks tundub, et valgust ja varju nagu polekski olemas. Tegelt peaks samamoodi, tüve vasak ja lehtede vasak pool olema varjus ja tumedam

* Puud võiksid kontrastsemat tooni olla. Praegu näeb liiga palju välja nagu dm11 kunagine RTS (milles see oli VIGA)

* Kindlasti tee puudele varjud. Majadele ja unititele oleks ka kena, kui teeksid. Enam ei ole aasta 2000 et natuke alphat Game Makeris kõigi pentium 200-d umbe ajaks. Ja vari langegu siis parem-alla, et oleks realistlikum. View'st väljas võid muidugi varjud disableda. Kui ei oska, küsi. Aitan. increator live.com
Need ümmargused pallid ei ole varjud. Ja veel: Need ümmargused pallid ei ole isomeetrilised.

* võiksid kasutada tilesid ja kogu küla alla natuke pruunikamat muru panna. Praegu näeb välja nagu roheline, puutumatu vaip.

Kivi on muidu odav teha: teed keskmise halliga suht kandilise kolaka, siis võtad tiba heledama ja mitte väga hoolikalt katad ühe külje ja värvid seest ära. Äärtest võib tumedaid kriipse jääda, ongi realistlikum. Siis veel heledamaga selle seest, jne jne.
Tumedaga varjuküljel samamoodi. Kui selliseid 5-6 erinevat pisemalt teha ja kokku kuhjata, saadki suht normi kivimurru.
Kuna sina teed isomeetriliselt, kindlasti olgu kõige heledam külg kivi PEALMINE osa, seejärel päikesekülg, ja hoopis tume siis varjukülg. Minu kivi on rohkem kõrvaltvaates selles mõttes - pealmist osa polegi näha


Kazpar - 27.6.2009 14:40

Pooled probleemid juba parandatud ammu, aga suur suur suur aitäh selle eest, muudan kõik vead ära , ja lasen uue pildi üles:)


Kazpar - 30.6.2009 00:38

Sorri topeltpost.
Tegin siis edasi veitsake, uue hudi, varjud, puud konstrastsemaks, parandasin valgusnurki. Kive ei osand teha uusi, ning see palli kujuline asi metsa all ei olegi varjud vaid nad on kogu see metsapraht(lehed, sammal, okkad jne...)
Muutma pean veel kive, muutma need ressursi märgid uue hudiga samasuguseks, küla ligidale räsitum muru, ja lisage palun mida veel.


joke33 - 30.6.2009 08:29

HUD'i kohalt ütleks seda, et nende mustade äärejoonte abil võiks olla kas lihtsalt tumedam pruun või see ültse ära jätta. Ja see osa, kus tegevuse kirjeldus/kirjad on (need liiguvad, eks?) võiks olla teist pidi, et vanad nagu kaovad sinna musta, kui juba ongi nii, siis on see tegelt päris hea idee...
Praeguselt pildilt tundub lihtsalt nagu liiguks valgema poole.

Muud hetkel öelda ei oskaks.


Kazpar - 30.6.2009 11:13

Hetkel jah, info log on buugine ei jäga veel neid string commande nii hästi, võibolla oskaks keegi aidata? siis U2U


joke33 - 30.6.2009 11:14

Aga samas saad selle ära muuta nii, et keerad selle tausta teist pidi.


h0lx - 30.6.2009 11:46

lihtsalt joonista vastupidises järjekorras ekraanile..


Kazpar - 30.6.2009 12:13

Teistpidi muutes esimene teade kaob pimedusse:P
igastahes mu info edastamis kood on sellise süsteemiga
global.teade = string_insert(global.teade,'-- Puuraiduja valmis --#',0);
ja joonistan teate draw_text(view_xview+23,view_yview+473,global.teade) nii.
kuidas ma joonistan nad siis vastupidises järjekorras??(tean et see küsimus ei kuulu graafika teema alla, lihtsalt ei taha uut teemat teha.


jnt - 30.6.2009 12:27

Kazpar, kuna gm'i peal pole jne, siis manuali hetkel nii lihtsalt vaadata ei saa, aga eeldan, et see string_insert() lisab antud hetkel teksti muutuja algusesse. Seega, kui vastupidi teha, siis too rida peaks välja nägema nii:
global.teade+="#-- Puuraiduja valmis! --";

Kui += pole gm'is aktsepteeritud, peaks see rida selline olema:
global.teade=global.teade+"#-- Puuraiduja valmis! --";

Aga siin see probleem, et tekst tuleb alati alla poole nagu... ja seetõttu pead hakkama teksti enda kordinaate muutma vmt. et uusim teade nagu ikka õiges kohas oleks. ;)
Lihtsam oleks see gradient ümber pöörata. ;)


h0lx - 30.6.2009 13:52

Ma ei saa, aru, miks ta kõik sul üks string on? tee lihtsalt 1d array

EDIT: Kuna mul on igav, tegin näite:


Kazpar - 30.6.2009 18:39

Tänan =D


InCreator - 30.6.2009 18:49

1) Peamajal on ikka veel varjuküljel sigaheledaid õlgi
2) Tegin typo ja sa tegid kohe valed varjud :P Kui valgus tuleb ülevalt-vasakult, siis vari peab jääma ikka alla-paremale, sinna suunas kus maja tume külg on. Eks puudel siis ka. Liiga loogiline et puusse panna...
3) Triibuline (laudadest?) HUD ei ole hea. Ekraanil on niigi liiga palju selgesti eristatavaid jooni, ja see triibundus ainult segab õigete asjade märkamist. Pead natuke enne joonistamist mõtlema ka: taust on taust ja asi on asi. Asju peab märkama, taust peab sulanduma ja ainult fooni andma, mitte silmi torkima. Sul on kuidagi suvaliselt lahmitud jälle sel teemal.
4) Puuraidurid näevad välja nagu zombid!!!
5) Peamaja parempoolse katuse shading on täiesti puus.
Nii raske see nüüd ka olla ei saa... Vasak külg - hele, parem - tume. Eranditeta. Sina panid parempoolsel katusel mõlemad küljed tumedaks...


Aga sitaks parem näeb välja nüüd kõik küll. Esimeste katsetega võrreldes suur areng edasi.

EDIT: Krt, vasak ja parem lähevad hirmus sassi isomeetrilist pilti vaadates. Parandatud


Kazpar - 17.10.2009 23:10

Sain siis tegeleda üle pikka aja natuke edasi asjaga.
Tegin asja ruutu ja korrektsemaks ning täpsemaks, öelge kuidas meeldib, mida võiks muuta, heasi ideid jne.. :):epic:


Caupo - 17.10.2009 23:27

Täitsa muhe :epic: .Mängiks isegi kui saaks kuskilt kätte :) - Ma ei tea kas sul seal muutlik ilmastik on , igatahes kui ei ole siis võiksid sinna millalgi selle sisse arendada :)


Kazpar - 18.10.2009 10:46

No ma hakkan nüüd asju erinevamaks tegema, aga põldudega läheb raskeks, kuna nad on tehtud image singlitega nagu kasvav põld, aga ma proovin midagi leiutada, tänan =)
=D
Btw, eile õhtul tegin veel lambad kes siblavad mööda küla, aga neid ei jäänud pildile :(


valter - 18.10.2009 13:45

väga kena näeb välja! (y)


Kazpar - 18.10.2009 19:20

nii ma tegingi =)
tänan valter


Kazpar - 29.11.2009 21:49

http://www.youtube.com/watch?v=KzXWT6yFMEU

Gameplay video, saate ka graafikat vaadata ja hinnata.


valter - 30.11.2009 19:44

postita ka skriine.


Kazpar - 30.11.2009 20:30

Lahinugväljast screenshot siis :)