Foorumi logo

Kindlus - keskajaline strateegiamäng
Pilvemees - 28.6.2008 09:25

Tegu on platvormtüüpi strateegiamänguga, kus vaenlane on platsi ühes otsas ja sina teises otsas. Mõlemad üritate teineteist hävitada.

*Mängus saab ehitada kaitserajatisi vaenlaste vastu.

* Kulla eest saab palgata sõdureid, puidu eest saab arendada asulat, kividega saab ehitada kaitseehitisi.

*Aja jooksul saab ehitada juurde uusi hooneid, kaitseehitisi ja avanevad uued loitsud. *Mängu lõpetades saab oma nime lisada netis asuvasse punktitabelisse.
http://mangulooja.dragon.ee/kindlus/images/screen/1.gif

Rohkem pilte: http://mangulooja.dragon.ee/kindlus/?page=screens

Mängu ametlik kodulehekülg:
http://mangulooja.dragon.ee/kindlus

Kuna mäng EI OLE tegelikult valmis, siis lisan selle hoopis siia.


tenno11 - 6.7.2008 20:06

see on nagu ahi aga rohkem arenenud sorry kui exsin :D


Pilvemees - 8.7.2008 10:26

a ma olen sellega miski aasta aega tegelenud, mitte muidugi iga päev.


jorss - 8.7.2008 18:33

see ei oleks üldse aus, ta on sellega jamand aasta otsa, ülejäänutel oli aega aint mingi 4 kuud või midagi.
nelja kuuga ei saa mängu teha sellise kvaliteediga.
mitte, et ma ütleks, et see mäng hea on, vaid lihtsalt see paistab palju viimistletum.


Pilvemees - 8.7.2008 21:00

Saab vast ikka. Tulevad ainult pikemad tööpäevad.
Kindluse teeksin ma vast 2 nädalaga ära, kui iga päev 8 tundi teha. see on siis 112 tundi, aga eks nüüd on ikka kindel plaan mis selles mängus olema peab ja kuidas koodida jne.


h0lx - 8.7.2008 21:14

keegi mõnda originaalset strateegiamängu kah teeb?


Pilvemees - 9.7.2008 08:05

A mis on originaalsus?(konn)


Ric - 9.7.2008 09:16

Trafaretsuse puudumine, äraleierdatud stampide kõrvalejätmine, laiatarbemeediast ehk õieti kõigest olemasolevast ning -olnust sõltumatu ideede genees.

Üht noist kriteeriumeist pidas kindlasti herr h0lx'ki silmas.


smiley - 18.7.2008 15:37

eem mängisin demo ja noh kuidagi imelik graafika on nagu :s selles suhtes et nagu häda ei ole midagi aga ei sobi asi kokku nagu vms. muidu mäng oli päris huvitav,see viimsepäeva asi oli aint bugine vms,igatahes need tulepallid jäidki sinna maha ja enam midagi teha ei olnud kui seda "spelli?" kasutasin.


tenno11 - 21.7.2008 15:35

ERROR in
action number 1
of Alarm Event for alarm 0
for object vaenlase_kontroller:

Error in code at line 34:
if m_id > -1

at position 5: Unknown variable m_id


ütleb koguaeg seda


MC-PePe - 30.7.2008 23:23

puht huvi pärast aga kuidas see mäng raha sisse toob? Kas keegi teab ka öelda kuidas ahjul läks?


Pilvemees - 4.8.2008 10:57

Hihiii, uuendasin demo veidi, seal nüüd treening suurem asi.
Ja vigu parandasin ka.
Vaatame kes suudab punktitabelis kõige kõrgemal püsida - uus algus ju, nullisin kõik skoorid ära

[Muudetud: 4.8.2008 Pilvemees]


smiley - 5.8.2008 18:43

no demo oli nüüd tohutu errorihunnik,ja selle treeningmängu tekstide edasi minemine võiks valikuline olla(juhul kui pole vaja midagi klikkida vms) ning 4-da punkti juures vist ma ei suutnud treeningmängus vajalikku asja leida millele klikkida ja pidin lõpetama


Pilvemees - 1.11.2008 21:59

Lisasin 3 uut pilti

http://mangulooja.dragon.ee/kindlus

(PS, pole muudatustega demot ülesse visanud veel)


Pilvemees - 11.11.2008 07:00

Nii nii, rohkem kriitiakt paluks :)
Mitte laimu vaid kriitiakt just, sest tegelen mänguga ja mõne nädala pärast tahan uue versiooni välja lasta, seega üritan ka dmgamezi liikmete soovidega arvestada.

UUed ideed on samuti kasuks.

aa, hetkel ei saa nime skooritabelisse lisada, sest krüpteerisin selle ära, et häkkeri pahad ei häkiks.

Uue versiooniga on see jälle võimalik.

[Muudetud: 11.11.2008 Pilvemees]


InCreator - 11.11.2008 19:33

OMFG! Ma kirjutasin nagu pika-pika essee kriitikasoovile vastu tulles ja panin... "back" nuppu.
Kuradi kuradi kurat!!!

Oehh... sama asi lühidamalt siis

* Muusika paneb pea kiiresti valutama. On see AOE2 muz või ei, see tahab muutmist.

* Heli rohkem. Head heli. Mõõga kõlksud, noole vuhin, litaki ja lataki. Möllu peab olema! Praegu ilmetum kui tetris heli koha pealt.

* Kui mina teeks, paneks animatsiooni nii et koliseb. Tõega. Sellisel lauamängul pole mängijat millegagi "tasustada". Sama hästi võiks panna numbrid üksteise vastu kõndima. Number 5 tapab numbri 4 ja jääb järgi 1. Talle tuleb vastu 2... Sama viga oli Tornimäel ka.

Mina paneks kõik loomuliku animatsiooni (kõndimine, võitlus, raiumine, jne) ja lisaks veel kõvasti randomly juhtuvat "tasu".

Ehk näiteks puuraidur jookseb ehmunult ringi, nool peas, või lahmib raevunult palgiga kuradeid (juhtus tugev talumees olema!) või odamees läheb vaenlastesalga läheduses marru, virutab oda kaugelt kerre, jookseb ligi, paneb jalaga veel paugu, tõmbab oda laibast välja sööstab 2x kiirusega edasi näiteks... Et juhtuks peale numbrite killimise ja matemaatikatunni midagi lahedat vahel ka, see üllataks ja rõõmustaks mängijat ja annaks midagi säravat mäletada / arutada teiste fännidega. "vat mul, mul oli nii et vibumehel läks nöör katki ja lõi katkise vibuga hobusemeest ja mees kukkus ja hobune jooksis vastase tara tükkideks!!"

Nii pisikeste tegelaste juures oleks seda ühtlasi lihtne ja tore teha. Natuke vähem lihtne ja tore -- koodida...

Aga sellise genotsiidimängu juures see oleks väga vägivaldne ja isa Betonicus I kindlasti vibutab seda lugedes ähvardavalt sõrme. Maitse asi!

* Öö ja päev on igavad. Päeval võiks linnukesi lennata ja pilvi hõljuda, öösel öökull puu otsa maanduda või hundid ulguda või midagi. Ambienssi ei ole.

* Halli torni - see mis peale palktara tuleb - peale klõpsides paiskas errori. Midagi noolte arvu koodireaga seoses. Ignore lahendas asja.

* 30 eeqi tundub igati soodne. Mul kulub päevas suitsu peale see raha. Oleks 50, siis nagu "hinnaga asi", praegu nagu "poolmuidu asi". Psühholoogia küsimus muidugi. Samas, 30 juures sa ei teeni vist suht midagi. Kuidasiganes, üle 100 krooni oleks juba röövimine. Praegu hind ja mäng kooskõlas, kui paremaks teed, kannataks tõsta siiski pisut.

* ÄRA VARASTATUD MUUSIKAT EGA GRAAFIKAT MÜÜ. Kui sul on mõni Knights of Honorist laenatud pilt tastua mängus, siis sa keerad natuke sitta: annad tasuta midagi, mille eest teised maksavad. Kui sa aga juba MÜÜD seda, on asi palju, palju kurjem. Ja ma olen EAKO-ga maadelnud küll ja küll, nad on päris kangekaelsed. Olgugi et hoopis teiste asjade pärast (afid pidasid mu enda muusikat kellegi teise omaks ja 20 minutiga oli server kinni lajatatud ja netpoint surnuks hirmutatud. Mitu päeva ja kohtuähvardusi, enne kui oma domeeni tagasi sain ja vabanduse ahvidelt.)

Üldiselt, demo kestvus ja ehitus super minu meelest. Just läks põnevaks ja siis-- time out. Soovitan veel midagi väga lahedat demo lõppu teha. Näiteks just siis, kui aeg läbi tuleb kuskilt mingi mega suure persega draakon ja ammukütid ja võlurid ja taevast sajab tuld ja musa muutub ja- ja--..., 20 seki näiteks mäng mängib ise ja algaks nagu TÕSINE action ja siis, alles siis - sorry. demo over.

* Kui sa suudaksid arukalt particleid toppida, oleks ka äge. Vibunoolte lennujälg, tasakesi tõusev suits kahjustatud majast ja tõsisem leek peaaegu tuksis majast, jne. Aga väikseid, aeglasi, mitte segavaid ega aeglustavaid...

* Soovitan veel üldiselt lisada klantsi, sära ja jõudu... jõulisust! kogu projekti sisse. Kuidagi lameass on kohati, nagu solitaire mängiks. Pole seda õiget "möllu". Tempokam muusika, helid, ja -ah-animatsioonid annaks sitaks juurde. Raske leida/teha, tean. Aga ise pingutaks küll.

Üldiselt, äge. Natuke liiga valemite-kontrollitud == igavavõitu, aga muud halba öelda ei oska. Muu jutt oli rohkem soovitused ja nii. Ega ma kaks korda nii pikka juttu mingi jama mängu juurde ei kirjutaks ka.
Edu!
----------
Ahjaa, kuna ma töötan professionaalse tootearendajana, ja mu soovitused-kriitika oli kindlasti hindamatu väärtusega, või vähemalt kuldaväärt ja nii edasi, siis... mitmest protsendist kasumilt me räägime? :D

[Muudetud: 11-11-2008 InCreator]

[Muudetud: 11-11-2008 InCreator]


Pilvemees - 27.11.2008 21:52

Eks to asi areneb tasapisi, kas on ka inimesi, kes soovivad testida enne kui laiali maailmale laiali jagan?
Vastutasuks vaid täiendused teie poolt ja veateated.


Pilvemees - 29.11.2008 16:20

"Torn"-i kasutab juba üks mu mäng.


Pilvemees - 29.11.2008 16:52

Pigem mitte, sest ehk tahan ma kunagi oma mängule järge teha.
Viisakus viisakus ?
Muuda ise oma mängu nimi ära, kuna minu omal oli see nimi varem - see on viisakus.


Pilvemees - 6.12.2008 09:41

See teema on loodud:
28.6.2008 - samal ajal kui demo väljastasin.
Sinu teema on loodud tsipa enne novembrit, sa hakkad end minu silmis lolliks tegema, ära lõpuni välja mine...


Pilvemees - 7.12.2008 09:39

teen parajasti helpi mängule, suuresti oleks abi, kui mainiksite ära, mis mängus jäi segaseks, mida oli keeruline mõista jne


Pilvemees - 8.12.2008 16:26

Iga leveli alguses on sissejuhatav jutustus - esimese leveli oma.


Tänu kaaslastele suutsid juba esimese päevaga valmis ehitada peamaja. Hakkasite koguma sinna puitu ja kive, et koda kindlustada vaenaste eest. Esimesed inimesed on juba tulnud sinu juurde kaitset otsima, nad on olid täis hirmu, suur oli nende heameel kui nad kuulsid, et vana valitseja on tagasi,
et ta on elus, et ta tahab taastada selle ilusa mis oli tema ajal.
"Vaenlased, nad on juba siin, peame kiiresti tegutsema hakkama", hõikas Egil, kes oli puu otsa roninud, et kaugemale näha.


Pilvemees - 11.12.2008 12:11

mis see nüüd oli?


Pilvemees - 11.12.2008 16:43

ah las ta siis olla, ega mina ka nime siis muutma hakka, ega tähtsust ei olegi,sest...nojah.
Aga äkki loovusteemale tagasi?
Mida arvate ideedest? kriitikat?Keelepeksu?

[Muudetud: 11.12.2008 Pilvemees]


InCreator - 11.12.2008 23:20

Sa ei kommi juu. Mis mõtet on analüüsida, kui sul pole pärast õrna aimugi, kas see üldse korda läks kellelegi?

Mujal mängu jms foorumites on hea tava tänada kriitika eest, öelda mis kõlas hästi, mida kindlasti rakendad, ja mis ei sobi ja miks seda ei rakenda.

Eriline mõte siis asjal. Kraabid ämbritäie ideid kokku, müüd mänguna maha ja ei tee tundmagi neid, kes aitasid.

[Muudetud: 11-12-2008 InCreator]


Pilvemees - 12.12.2008 10:54

Vabandust härra.
Olin jah nõme.
Paljud Sinu ideed on käiku läinud. Päev on rõõmsameelne, õhtu muutub kurjaks. Kõik üksused liiguvad animeeritult, peksavad samuti. Muusika on toredam. Hooned hävinevad kadudes maa-alla, värisedes.
Pookisin mängule sisu külge, iga missiooni alguses jutustatakse, mis vahepeal toimus. Nooltele panin vahepeal /traili külge, aga osutus mängu jaoks liiga kurnavaks ja eemaldasin, a ehk kunagi panen tagasi. Mängus on 3 kangelast - Võitleja, Ehitaja, Tööline (tüübid) Kangelased saavad levelid, kuid mitte kergesti.
Neid saab ise kontrollida. Uus help süsteem, kus seletasin asjad ära veel paremini. Full scale'i võtan maha, kisub asja aeglaseks ja uduseks. Tavalisi üksuseid niisama enam kontrollida ei saa.
Samuti on osad üksused teiste vastu tugevamad/nõrgemad - veel rohkem strateegiline.

Sellest võibki välja lugeda, et kriitika läks asja ette - selle tõttu on mäng paremaks muutunud, veel avaldada ei taha, sest ei ole iga võitluspaiga jaoks jutustust välja mõelnud.
Suured tänud teile, tulevikus tänan ehk paremini ;)


InCreator - 12.12.2008 16:37

Asi polnud ei tänamises ega minu postis. Ausalt öeldes, alguses imestama pani küll... kirjutasin ja sa ei arvagi midagi?

Mida ma mõtlesin esimese posti all on pigem see, et kui sa tahad tagasisidet, pead seda ka nähtavalt kasutama - kas arvustama või kommenteerima või midagi. Et inimesed, kes püüavad aidata, ise ka teaks kas nende abist on kasu, tunneks ennast arendamisprotsessi osana. Kohas kus ma töötan, peetakse iga aasta töötajatele ja juhtidele selleteemalisi koolitusi, arendusprotsessi ja koostöö osas.

Nii tekiks ka huvi aidata, ja pärast sõpradele näidata, näe, selle mängu juures olin mina abiks, selle koletise mõtlesin mina välja või aitasin õieti kõndima või midaiganes. Kui sa midagi ei ütle, tuleb välja selline seinaga rääkimine ja kellelgi ei ole huvi asja tõsiselt läbi mõelda-soovitusi anda.

Aga siin mängib suurt osa ka see, et jube ebaaktiivne foorum on, olgugi et kõige aktiivsem selletaoline vist eestis üldse.

Ahjaa, kriitikat ka: See pilt su kodukal, kus on kõver vesi.
See on NII vale, et isegi multikas, naljapärasr ja meelega tehtult ei kujutaks kuidagi ette. Vesi ei ole iialgi kõver. Iialgi.
Üks kallas võib kõrgem olla kui teine, aga mitte vesi.

[Muudetud: 12-12-2008 InCreator]


InCreator - 12.12.2008 18:52

Jah.
Aga miks on kaamera viltu?

Sellise vee ümber võiks terve loo kirjutada. Ulmepõneviku. Kui Portal-is tuleks selline vesi vastu oleks hirmäge.

Aga keskaja kindlusekaitsmisemäng?
---
Muide, mis nimesse puutub...

On olemas sama konflikt:

Stronghold -- Paljudele teada, isomeetriline lossiehitamise mäng, minu meelest parim omataoline üldse arvutimängumaailmas.

ja

Stronghold -- märksa vanem mäng, aga raas mitte halvem. Selle mängu mõte on samuti ehitada losse, kuid seal on Dungeons & Dragons (või ütleme lihtsalt - tüüpilise RPG) tegelased (võlurid, orkid, trollid jne), iga loss tekitab neid, nad arenevad ja kasvatavad leveleid ja võitlevad vaenlastega. Samuti kohutavalt omanäoline, huvitav ja kordumatu mäng, kuid kahjuks halvasti aegunud - 2.5d mootor ei näe enam nii hea välja, kui 10 aastat tagasi

Naljakas, et stronghold ongi tõlkes kindlus...

[Muudetud: 12-12-2008 InCreator]


Pilvemees - 12.12.2008 20:48

Teen selle vee värgi ka korda, tänud;)
Peaks vist üldse leveleid veel sisukamaks muutma, igasugu objekte lisama, soo, puukännud, jpm.


InCreator - 13.12.2008 05:47

Miks üks teist ei kasuta sünonüümi?
Eesti keel ei ole ju nii vaene!

Kindlus = Kants = Linnus

"Linnus on muinas-, vana- või keskaegne kaitseehitis, mille ümber rajati asulaid."

Või näiteks... kastell

"Kastell on linnusetüüp, kus peamist kaitseülesannet täidab ristkülikukujuliselt paiknev ringmüür. See linnusetüüp kujunes välja Rooma piirikindluste süsteemi kuuluvates kaitsepunktides ja levis keskajal Euroopas."

[Muudetud: 13-12-2008 InCreator]


Pilvemees - 13.12.2008 16:21

Kange olen no.

Loodan vaheajal uue versiooni käiku lasta.
Hetkel jõle kiire, kool ja autokool ja oeh...


Aply_Games - 13.12.2008 16:42

Tsitaat:
Tsitaat: Pilvemees
Kange olen no.


tegelt on ikka nii, et targem annab järele.


Pilvemees - 12.1.2009 21:50

paar pilti ka.
Muide, kui selle mängu täielik versioon valmis saab, siis teen 2 osa vast veel. Üks on Eesti kohta, Vanapagan ja Kaval Hansud sees kõik :P

Teine on vast viikingite ja normannide kohta.

Kuid vaatab kuidas edu on ja enesel viitsimist.


Pilvemees - 12.1.2009 21:50

teine pilt, kaart.


Pilvemees - 12.1.2009 21:52

questid


Pilvemees - 17.4.2009 22:17

Versioon 2 saadaval!!!
Allalaadimine

[Muudetud: 18.4.2009 Pilvemees]


Kazpar - 20.4.2009 10:56

Lahe mäng, kuid minul oli tohutult bugge. Meelde jätsin vaid suurima - esimest kroda tegin mängu, sain peksa. tegin uue mängu ja mul oli kulda mitte 100 vaid 6000, tegin kolmanda mängu uuesti ja siis hakkas hoopis tutorial mitte level 1.


Pilvemees - 20.4.2009 11:26

Tänud sulle Kazpar, parandasin need vead ära :)


Kazpar - 20.4.2009 11:51

See ka et kui tegin esimese sõja ära siis viimastel sekunditel lendas hunnikutes märke mille eest oli 0 vaenlase viimasest majast, kus mu sõdurid olid välja.


Pilvemees - 20.4.2009 11:58

Need märgid olid vaenlase ressursid, see näitas seda, et ta jäi neist ilma.


Kazpar - 20.4.2009 12:12

aga neid pidigi mingi 60 tükki välja lendama korraga? samu asju


Pilvemees - 20.4.2009 12:30

hmm, seda on jah kole palju, a kahju, et sul pilti pole :D


Kazpar - 20.4.2009 13:28

:doh: ma võin teha, kui uuesti proovin:) on see suur mure ve?


InCreator - 20.4.2009 16:19

Versiöön 2 on väga bügine. kryytykat ka:

* mõõgameeste nupp keeldus töötamast. üldse.
* Vahepeal ükski muu ka ei töötanud. Vist peale "ründa" nupu sisse lülitamist. Välja seda lülida ei saa. Mäng ei ütle ka, miks. sigadus
* Hi-score tabel ahistab! Kui nime ei pane, välja mängust ei saa.
* Mingid tapamehed läksid vastase lossi juurde. Ja killisid 2-s kohas pahasid. Ei oska seletada seda isegi, aga seisid paigal ja lõputult tapsid paha. Nagu paha spawniks 0,001 sekundi pärast uuesti nende mõõga ette või korduks valgeks auruks muutumise animatsioon uuesti ja uuesti. Nii et mehed seisid paigal, klohmisid ja pahad lõputult surid samas kohas. Kui sundisin neid edasi liikuma, osad läksid ja asusid vastase tare kallale. Osad jäid respawnivat/surematut surevat paha tapma.
* Selline büg oli ka:

-Mängisin, võitsin, siis proovisin treeningutaset, võitsin
-Edasi iga kord mängu alustades mingi töll ütleb midagi, nagu sissejuhtavat juttu, ja tema jutu all seda rohelist noolt klõpsides kaob mäng tagasi peamenüüsse...
-Ei saagi mängida!

* Ikka on liiga kiire! Ausalt, mitte essugi ei saand aru. Nagu laksu all sipelgapesa vaataks, kus laks on sees sipelgatel--
* Mingid tüübid jalutasid ekraani alaservas ringi. Miks? Ma kujutan ette, et see oli planeeritud, aga makes no sense. Ilgema mängukiiruse pärast ei jõudnud hoolega vaadata ka.
* Strateegiamängu üks eripärasid on majandus.
Selle mängu majandusest ei saa MITTE midagi aru. Palju puutooja puid tõi? Kui suur on kümnis? Mida mis maja teeb?

Isegi kus on abistav jutt, seda on liiga palju, see on pisike, ebakonktreetne ja millegi pärast seda absoluutselt ei loe.
Suur osa on siin sellel, et liiga kiire on kõik, pole aega lugeda! Questidest parem ei räägigi... Olgugi et pausivad mängu?
Ei saa lasta mängijal majandada, kui tal puudub vähimgi arusaam selle mängu majanduse omadustest.

Ülejäänu näeb väga kvaliteetne välja. Nüüd kui kena kest olemas, võiks ikkagi gameplay juurde tagasi tulla...

[Muudetud: 20-4-2009 InCreator]


Pilvemees - 20.4.2009 17:50

suurt raha selle mänguga ei teeni. avaldan mingi aeg täisversiooni, parem saagu selelst teiste abiga korralik mäng, aga kui teiste abi kasutan, siis ei ole aus endale raha nöökida.
InCreator, tänan kriitika eest.


InCreator - 20.4.2009 18:40

Kui sa paari "võõrast" spritet või musa kasutad, ei ole midagi ebaaus. Ainult et abistajad peaks teadma, et teevad kommertsmängu jauks asju ja et nad ei saa muffigi selle eest. Et siis, kel nõrk ja kibestunud süda, parem ei hakkagi aitama kui et viriseb tagantjärgi.

Aga kriitika & soovitused on sulle täitsa vaba- ja heatahtlikult antud kõigi poolt. Nende pärast küll und kaotama ei pea.

Aga seda mängu - praeguse seisuga on ikkagi... kuidagi plass müüa. Pead ta ikka hirmus ära siluma, põnevamas tegema ja KOH graafika välja kaapima, enne kui sellise sammu teed. Siin aitab alati kliendi moodi mõtlemine. Keela endale omaeenda mängu mängimine, enne kui sa annad need 30 või 50 krooni kellelegi ära. Päriseks. Kingi õele-vennale või keera sigaretiks või midagi.

Ja siis mängi oma mängu ja analüüsi, mida tunned. Et kas tasus. Mis tunne sul on, kas oli seda raha väärt?


[Muudetud: 20-4-2009 InCreator]


Pilvemees - 21.4.2009 19:51

Oh õnne ja rõõmu, täisversiooni on nüüd kõigile! Mängu tasakaalustamine jääb tumedasse tulevikku.
Teie poolsed ideed, soovitused, eriti kriitika on väga teretulnud :)


Pilvemees - 22.4.2009 16:58

Hih, asi ei ole kriitikas, kriitika on väga hea, see arendab mängu. Asi on selles, et selle pika ajaga mil mäng müügis on olnud, on vaid 4 inimest ostnud. Mängige parem ja tundke rõõmu. Ma teen nuge ja muid vidinaid ja ühe nädalaga teenin kokku rohkem kui selel mänguga iialgi :D

Kes minu tööd hindab võib raha annetada näiteks ;) wink wink

See on eriti äge, et mäng saadab veateated netti:
http://web.zone.ee/kindlus/

Mõnna!

See kiviaja mäng tuleb aga ilgelt hea, paberil juba asjad paigas ja mootor on juba valmis ehitatud.
Kes graafika poole pealt aidata tahab, võib kampa lüüa :)

[Muudetud: 22.4.2009 Pilvemees]


smiley - 22.4.2009 17:54

spämmi mulle mõnikord msnis et ma ka ära ostaks^^ oli see plaan juba ammu


Pilvemees - 22.4.2009 19:03

Parandasin mõned vead:
*Ainult Holger XP'd näidati
*Hero ei uuendanud oma atribuute kui leveli sai
+ muutsin mängu tempot veidi aeglasemaks

[Muudetud: 22.4.2009 Pilvemees]


Krizto - 23.4.2009 20:19

Väga korralik mäng, on aru saada, et selle mänguga on korralikult vaeva nähtud.


Pilvemees - 23.4.2009 20:28

vastasin inimesele nii nagu minusse suhtuti. klient on kuningas siis kui ta käitub väärikalt.
Muidugi kustutas kasutaja oma postitused ;)

Netist tuleb jõhkralt rahvast, üle 20-25 inimese päevas.
Välismaalased suhtuvad asjasse palju positiivsemalt, võtame või selle foorumi:
http://www.gamemakergames.com/forum/index.php?topic=38562.0

Tolle Lembitu tõlgin ka inglise keelde, ning kiviaja mängu ka. Eestis on vähe inimesi, kes hindavad mängu tegemist. Levinud suund ja arvamus on see -"Miks see 3d pole", "Nii hale" jpm.
Üksiküritaja mängu võrreldakse suurte mängufirmadega. Ja siis hakatakse miinuseid välja tooma.

Ja see dmg foorum...vaadake kui palju on siin muud möla. selline teema nagu "Kõrts" ei ole foorumile oma 130 lehekülje sitaralliga kuidagi auasjaks. Samuti veel inimesed, kes on võtnud oma hingeasjaks teisi maha teha, suht ilma põhjuseta. Võtame gmc, siukest asja seal ei ole. Inimesed tegutsevad selle nimel, et mänge teha, mitte möliseda idiootsete asjade üle.

Võib-olla olete märkanud, et ma ei postita palju ja kui seda teen, siis kirjutan lühidalt - vot nii see ongi, kui sul pole midagi tähtsat öelda, siis võta kaladest eeskuju, ole vait.

My pennies.


Pilvemees - 23.4.2009 20:49

Ai ai, palju on tõlkida :D?
Aga abi kuluks tõesti ära, ma saadan sulle äkki queste :)


Pilvemees - 23.4.2009 20:53

Teeme privakate kaudu, tglt ma teen Kindluse foorumi korda parem ja siis saab seal ka askeldada. Aga tegeleme sellega varasemalt homme. Täna, mu noor sõber, puhka hästi.


Krizto - 24.4.2009 19:16

Kui vaja võin ka aidata tõlkida nii plaju kui oskan. Mu inglisekeel suht korralik.


Pilvemees - 25.4.2009 07:59

väga tore, ma võtan inuga varsti ühendust, esmaspäeval äkki saan foorumi asja korda.


Kazpar - 25.4.2009 22:13

Tsitaat:
Tsitaat: Pilvemees
vastasin inimesele nii nagu minusse suhtuti. klient on kuningas siis kui ta käitub väärikalt.
Muidugi kustutas kasutaja oma postitused ;)

Netist tuleb jõhkralt rahvast, üle 20-25 inimese päevas.
Välismaalased suhtuvad asjasse palju positiivsemalt, võtame või selle foorumi:
http://www.gamemakergames.com/forum/index.php?topic=38562.0

Tolle Lembitu tõlgin ka inglise keelde, ning kiviaja mängu ka. Eestis on vähe inimesi, kes hindavad mängu tegemist. Levinud suund ja arvamus on see -"Miks see 3d pole", "Nii hale" jpm.
Üksiküritaja mängu võrreldakse suurte mängufirmadega. Ja siis hakatakse miinuseid välja tooma.

Ja see dmg foorum...vaadake kui palju on siin muud möla. selline teema nagu "Kõrts" ei ole foorumile oma 130 lehekülje sitaralliga kuidagi auasjaks. Samuti veel inimesed, kes on võtnud oma hingeasjaks teisi maha teha, suht ilma põhjuseta. Võtame gmc, siukest asja seal ei ole. Inimesed tegutsevad selle nimel, et mänge teha, mitte möliseda idiootsete asjade üle.

Võib-olla olete märkanud, et ma ei postita palju ja kui seda teen, siis kirjutan lühidalt - vot nii see ongi, kui sul pole midagi tähtsat öelda, siis võta kaladest eeskuju, ole vait.

My pennies.

Jep, nii see on, välismaalased on palju positiivsemad kui meie =)


whitepower1 - 26.4.2009 22:33

Mängisin veidikene, graafika oli väljakutsuv, kuid idee on ju Batoonikeselt praktiliselt üks ühele maha tehtud. Põnevus puudus.
Graafika 5/5
Mängitavus 2/5
Idee 1/5


Pilvemees - 27.4.2009 09:29

Räägi veidi rohkem , see hinnang ei ütle mulle ju midagi. lasku detailidesse, muidu ei ole su postitusel mingit mõtet kui vaid oma postiloendit suurendada.

Avasin foorumid jälle, saate kasutajad sinna teha, tõlkefailid lisan õhtul või homme.


whitepower1 - 27.4.2009 11:38

Tsitaat:
Tsitaat: Pilvemees
Räägi veidi rohkem , see hinnang ei ütle mulle ju midagi. lasku detailidesse, muidu ei ole su postitusel mingit mõtet kui vaid oma postiloendit suurendada.

Avasin foorumid jälle, saate kasutajad sinna teha, tõlkefailid lisan õhtul või homme.


Okei.. Graafika on väga hea nagu ma ennist juba mainisin, Idee, kuna batoonike tuli juba ammu ammu selle laadse mänguga välja, on mängu põnevus kadnund, kuna ma olen juba sellise mängu läbi teinud, näiteks olen pikalt mänginud AOE2-te ja kui AOE3 välja tuli proovisin ning viskasin plaadi nurka, ei olnud hea kuna enne oli juba palju parem mäng tehtud. Toon nüüd kõrvale veel ühe näite, GTA seeriad, GTA2 pealtvaates, laheeeee edasised osad 3D laheeee, igas osas on midagi uut ja väga huvitavat uued ülesanded jms.. Siit ka sulle idee tee sinna midagi unikaalset..

Kui ma poste koguks oleks ma lihtsalt pilte vaadanud ja kirutanud siia, et oi kui lahe mäng ikka. Ei.
Aksepteeri kriitikat.

[Muudetud: 27.4.2009 whitepower1]