[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Otsing
 
olen uus Blitz3D'ga..
Ma tulin lampi siia foorumise vaatama (üle aasta?), kas siin on midagi ka muutunud, ja ohei avastuse ...
28.5.2010 16:08
: smr597
olen uus Blitz3D'ga..
[quote][i]Tsitaat: normann[/i]
Varja palun lollust?
Ise oled loll ,et ei oska tutoriale googlest ...
27.5.2010 09:03
: smr597
[?] maastiku sujuv ehitamine, rohkem nagu "cosinuse" matemaatika?
[quote][i]Tsitaat: h0lx[/i]
Trigonomeetria kohta niipalju, et teadmisi, mida ka kenasti rakendada ...
1.4.2009 23:16
: smr597
[?] maastiku sujuv ehitamine, rohkem nagu "cosinuse" matemaatika?
tõenäoliselt jah :D
1.4.2009 06:43
: smr597
[?] maastiku sujuv ehitamine, rohkem nagu "cosinuse" matemaatika?
Tere jälle

Kuna minu cosinuse sinuse ja tangensi matemaatika
arusaamine ei ole just kõgie parem ...
31.3.2009 19:02
: smr597
[!] Blitz3d: Andreyman "aShadow" süsteem tasuta!
Jepp, kui te veel ei teadnud siis nüüd saite teada, et versioon 1.0.9.7 on tasuta.
Ainus trikk asja ...
31.1.2009 09:08
: smr597
GTA fännidele
on sul see kaart olnud, et nii julged öelda? :)
oma kogemuste järgi on ta suht võrdväärne 8800gt ga ...
6.12.2008 19:22
: smr597
GTA fännidele
8800 GT pidavat ilusti mängima kui sul on c2d prose ja ala 2-4giga mälu
et medium setingutega ja mu ...
6.12.2008 11:05
: smr597
GTA fännidele
hei, kuna nüüd gta arvutile väljas, olen uurinud et kõik räägivad paha, et ükski arvuti ei taha seda ...
5.12.2008 23:30
: smr597
Kuidas teada saada kellegi IP aadress?
Aitäh abi eest, kui mul veel abi vaja on siis küsin uuesti :)
28.10.2008 07:01
: smr597
Kuidas teada saada kellegi IP aadress?
(ma ei tea kas see on õige koht sellise asja küsimiseks ku iei ole siis vabandan juba ette ära)

N ...
27.10.2008 07:24
: smr597
GTA fännidele
KUID siiski tal oli ENAMVÄHEM õigus :D lol November 18. tuleb gta4 PC'le :)
siin üks esimene pc vi ...
9.10.2008 21:05
: smr597
Offtopic Blitz3D teemast
suht owned või nii, nüüd on mu arvamus temast ja tema foorumist veel rohkem langenud, justkui kõik n ...
9.10.2008 20:25
: smr597
Offtopic Blitz3D teemast
Jaagux .. kisud natuke sõjakaks aga kui teema juurde tagasi tulla, siis mis õpetust vaja oleks?
kui ...
8.10.2008 18:16
: smr597
[?] Blitz3d: varjud...
Ma ei viitsi selle küsimuse pärast uut teemat teha, aga kas keegi siit foorumist teab kuidas kontrol ...
4.10.2008 21:18
: smr597
Vaja lennukimängu õpetust
selle jaoks on sul vaja animeerimine selgeks õppida.
Näiteks 3dsmaxi või muud sellist programmi mil ...
21.9.2008 19:18
: smr597
Vaja lennukimängu õpetust
blitzi sample kaustas on üks algeline sample, alustuseks uuri seda, kui sa seda juba pole teinud
19.9.2008 13:00
: smr597
[?] Blitz3d: varjud...
ei viitsi koguaeg ingliskeeles ka rääkida :D
lihtsalt see on siin vist eestis hetkel ainuke blitzi ...
19.9.2008 12:46
: smr597
[?] Blitz3d: varjud...
...jepp varjud a.k.a. shadows.
Nii, alustuseks, ma tean väga mitmeid liiibe ja on nendega ka kogemu ...
17.9.2008 19:32
: smr597
[!] Blitz3d: kummijäljed(skidmarks), vertex trail
ma arvan et sa võiksid nupud üle vaadata :D HINT f2 läheb taha ja jätab maha vajuta hiire nuppu ja ...
17.9.2008 18:22
: smr597
[!] Blitz3d: kummijäljed(skidmarks), vertex trail
hmm ma põhimõtteliselt sain aru mida sa mõtled .. et nagu kui on mitu mitu asja typega siis ei saa ü ...
17.9.2008 17:45
: smr597
[!] Blitz3d: kummijäljed(skidmarks), vertex trail
see on selle präast et vaata 2 korda rohkem tuleb jooni see on 4x2
lisaks on veel teise masina füüs ...
17.9.2008 14:05
: smr597
[!] Blitz3d: kummijäljed(skidmarks), vertex trail
dm11 .. viitsid mängi natuke aega ja siis ütle umbes kaua mängisid kui fps satup 20 ringi

btw ma ...
16.9.2008 20:42
: smr597
[!] Blitz3d: kummijäljed(skidmarks), vertex trail
tossu update on natuke veider jah aga see vähemalt kustub lõpuks ära, kuid kummi jälgedega on sedasi ...
16.9.2008 19:51
: smr597
[!] Blitz3d: kummijäljed(skidmarks), vertex trail
oi see mis te testisite on vana vana :D

http://www.speedyshare.com/858922549.html

siin on see ...
16.9.2008 18:45
: smr597
[!] Blitz3d: kummijäljed(skidmarks), vertex trail
edit...
Probleem:
ma saan aru et ma peaksin kasutama sellist funktsiooni
(et uuendada ühte ainsa ...
15.9.2008 21:08
: smr597
[!] Blitz3d: kummijäljed(skidmarks), vertex trail
Pole mõnda aega siia midagi postitanud, igastahes siin on minu "Vertex Trail" süsteem.
Mõni asi t ...
15.9.2008 14:21
: smr597
[!] Blitz3d: Mõned "tekstuuri efektid"
..mõtlesin, et uuendan vana koodi asemele uue ja funkava koodi
võib mõnele kasulik olla..

Kirjel ...
21.8.2008 15:16
: smr597
[!] Blitz3d: kummijäljed(skidmarks), vertex trail
ma võtsin selle osa koodist maha sest igal pool viskas ta MAV'i

ehk oskad öelda kuhu täpsemalt s ...
2.8.2008 09:06
: smr597
[!] Blitz3d: kummijäljed(skidmarks), vertex trail
...
keri alla, all on kood, viska pilk peale.

[Muudetud: 15.9.2008 smr597]
1.8.2008 22:09
: smr597
Kas keegi Tegeleb Blitz3d'ga veel?
[quote][i]Tsitaat: dm11[/i]
no paljudel ikka suvel aega arvutis istuda :) [/quote]

tõsi kuid si ...
28.7.2008 21:59
: smr597
Kas keegi Tegeleb Blitz3d'ga veel?
vabandan kuna puhtast hooletusest ja arusamatusest, kirjutasin selle pealkirja nii nagu vahest raama ...
28.7.2008 12:22
: smr597
Kas keegi Tegeleb Blitz3d'ga veel?
Kas keegi tegeleb ka üldse eestist blitz3dga? Nagu ma mõtlen PÄRISELT tegeleb, mite et ei oma progra ...
25.7.2008 10:33
: smr597
tulnukad
ou, keegi siin raamatut ei tahaks valmis kirjutada?
3.7.2008 09:39
: smr597
postita oma desktop siia
[img]http://img65.imageshack.us/img65/3642/blahwr3.jpg[/img]
27.6.2008 12:31
: smr597
tulnukad
[quote][i]Tsitaat: Rallitaja[/i]
kuskil aasta tagasi nägin ETV kanalilt mingit saadet kus mingi am ...
27.6.2008 12:06
: smr597
tulnukad
[quote][i]Tsitaat: gmmeiter[/i]
[size=16]EI.[/size] maa välist elu pole. [/quote]

Sorri, aga as ...
27.6.2008 11:07
: smr597
[Õpetus] Ilus vesi FastExtension-iga.
Fast extensionil peaks kodukal väga palju "help" infot olema .. kui ma õigesti mäletan, kui valeta ...
25.6.2008 14:48
: smr597
GTA fännidele
et see käivitada peab mängu ajal shift+f12 vajutama :) ja kõiki muid efekte saab ka nende shift+f'i ...
25.6.2008 14:43
: smr597
GTA fännidele
Kuna mina olen üks neist siis mulle avaldas see pisike asjandus väga muljet :) kuna Gta4ja veel arvu ...
25.6.2008 00:14
: smr597
[Õpetus] Ilus vesi FastExtension-iga.
[quote][i]Tsitaat: Crypton[/i]
Olen ka nüüd paar päeva Blitz3D näppinud ja sattusin sama asja otsa ...
24.6.2008 22:39
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
[quote][i]Tsitaat: Crypton[/i]
mm, kui sa Driver seeriaid mänginud oled siis endal on plaanis veel ...
22.6.2008 20:37
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
[quote][i]Tsitaat: Crypton[/i]
mm mnu kui mootor kõike võimaldab siis väga hea.
Blitz3D...
Peaks ...
22.6.2008 18:50
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
[quote][i]Tsitaat: Crypton[/i]
Eks ma olen isegi füüsika mootorit kasutanud. Kuid tihti lugu on ni ...
22.6.2008 11:37
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
[quote][i]Tsitaat: Crypton[/i]
Kunagi kui otsisin omale autofüüsikaga seonduvat materjali siis sat ...
22.6.2008 09:12
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
sellise juttu peale tekkib tunne et tahaks hoopis alla anda :/

muidu lükka config'is developer m ...
20.6.2008 22:54
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
nii mul on nüüd mingi hämmastav uus "bug" kui seda nii võib nimetada .. gear ratiod on õiged ja vä ...
20.6.2008 22:02
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
haha h0lx .. sind ma tean vist natuke, vähemalt mu sõber teab sind (sõbra nimi on marek :D)
enivei ...
17.6.2008 11:04
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
Ma päris hästi ei saa su teooriale pihta jnt, ma pole neid siinuseid ja cosinuseid nii väga uurinud, ...
16.6.2008 21:40
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
[quote][i]Tsitaat: smr597[/i]
kas on võimalik see kood blitzi ümber kirjutada?
[code]
float look ...
16.6.2008 13:36
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
kas on võimalik see kood blitzi ümber kirjutada?
[code]
float lookUpTorqueCurve( float &a_rpm ...
16.6.2008 08:55
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
ok, ma ise ka üritan koodi puhastada, selgemaks ja loogilisemaks teha, kui aus olla siis see on nii ...
15.6.2008 22:39
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
tore nüüd ei saa me mõlemad aru :D

nii aga tõenäoliselt teeks nii et ma jätan praegu selle asja s ...
15.6.2008 21:44
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
1.Sidur on inglise keeles clutch?
2.Kas throttle position on see kus mängia "astub gaasi peale" ? ...
15.6.2008 21:00
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
thanks sain aru ja koostasin need valemid

[code]
"Engine RPM = "+rpm
"Wheel RPM = "+(rpm ...
15.6.2008 18:30
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
ma usun et ma olen väga unine ja ei jaga enam eriti matsu aga ma proovin seletada,
nii, mul on siin ...
15.6.2008 00:10
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
nii nüüd oleks mul natuke seletavat abi vaja

Each revolution takes the wheel 2 pi R further, i.e. ...
14.6.2008 20:23
: smr597
Blitz3D DirectX 9.0
Sa pead koodi natuke muutma, või tõmba [url=http://www.blitzbasic.com/toolbox/toolbox.php?tool=207]s ...
14.6.2008 12:45
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
pm järgnev kood peaks torque curvega sarnane teema olema,
Siin on Gear ratiodega midagi, tahaks tea ...
14.6.2008 10:47
: smr597
Blitz3D DirectX 9.0
surfisin ringi ja leidsin siis sellise [url=http://rapidshare.com/files/122331991/77_Source1.rar.htm ...
14.6.2008 10:02
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
sorri aga ma ei uurinud seda tähelepanelikult, kuid kui teemast kõrvale minna siis, kas ropendamine ...
13.6.2008 22:52
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
Hei jälle, ma tõenäoliselt sain nüüd oma käed külge materjalile, mis mind aidata võiks

[url=http: ...
13.6.2008 21:06
: smr597
[Õpetus] Ilus vesi FastExtension-iga.
Kui ma ei eksi, siis see "kogu" on tasuline?
Kuigi ma ei ole siiamaani aru saanud, mis piirangud ...
13.6.2008 10:11
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
damn ma panin ennem faili :s ma panen kuskiel mujale selle siis (oota kuni uppitud saab, siis panen ...
23.5.2008 19:23
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
nii tegin siis valmis selle
vaata mis teha annab
ja muidu see torgue curve vms .. see ongi phmtsel ...
23.5.2008 13:36
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
kummijälgedega ei ole hetkel probleem, vaid just nimelt pöörded ja masina käitumine
R-tagurpidi käi ...
23.5.2008 12:08
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
et siis keegi ei oska mind aidata?
Aga kui ma näitan seda enda leiutatud süsteemi, et mis siin vale ...
23.5.2008 09:34
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
ma tean mida sa mõtled ja seda ma tahaksingi teha aga see on jälle üks asi mida ma ei oska, ehk siis ...
21.5.2008 19:17
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
ok, aga tõesti tahaks seda edasi arendada aga ma olengi just nimelt seal pidama jäänud mis teeb ühe ...
21.5.2008 18:28
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
ma ei ole päris kursis :D et mis on FL2 ?
21.5.2008 18:13
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
odel ja tokamakil pole ju ühtegi demo kus oleks, tegu pöörete, torqueline'de, helid ja muude sellis ...
21.5.2008 16:24
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
kahjuks ta päris õige ei ole jah, kuid tagasi teema juurde, kas keegi oskab siis mind aidata?

vab ...
21.5.2008 15:58
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
see fail räägib enda eest
http://www.zone.ee/smr597/files/Color%20Dot3.rar
siin on mõned modernsed ...
21.5.2008 15:19
: smr597
[?] Blitz3d: auto, mootor, käiguvahetus, pöörded, helid jms
Tere, olen mõnda aega tegelenud Blitz3d'ga ja olen mõnda aega juba pausi pidanud, kuid nüüd on igav ...
21.5.2008 12:16
: smr597
GTA fännidele
2090
1.1.1970 01:00
: smr597
 

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm