[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Otsing
 
jump to start
[quote][i]Tsitaat: h0lx[/i]
if x=xstart y=ystart=3

wat?
kui x on xstart, siis y muudetakse ys ...
6.6.2010 20:47
: jossu155
jump to start
aaargghh:mad: no ei saa hakkama,
panin tegelase create eventisse ikoonina, et elud on 3 ja relative ...
6.6.2010 07:48
: jossu155
jump to start
aaaa.. okei :)
6.6.2010 07:33
: jossu155
jump to start
koodina ? sest et ma proovisin oma poool tundi erinevaid variante, kuidas seda töööle saada, aga ma ...
5.6.2010 18:09
: jossu155
jump to start
Tere jälle, mul oleks vaja abi, et mis koodi ma peaks panema, et kui jump to start on toimunud ruumi ...
4.6.2010 19:45
: jossu155
Sookoll
[quote][i]Tsitaat: Maksud[/i]
Taust ja välimus muutub mõne leveli tagant, kuid mäng jääb ikka sama ...
4.6.2010 19:35
: jossu155
Sookoll
jump to start,

ja muuda score 0.
-------
aga kui ma nii teen, siis muutub skoor ju täiesti null ...
4.6.2010 19:23
: jossu155
Sookoll
[quote][i]Tsitaat: Silx-y[/i]
Tee endale hoti või zonesee directory!

On palju mugavam allalaad ...
4.6.2010 18:22
: jossu155
Sookoll
Siin siis minu uus mäng Sookoll.
Mäng pole veel päris valmis, kuna ma ootan Teie kriitikat selle ko ...
4.6.2010 17:22
: jossu155
mängu lõpp
ikka tuleb lõpus error:
FATAL ERROR in
action number 1
of Step Event
for object obj_tegelane: ...
2.6.2010 20:31
: jossu155
mängu lõpp
on jällegi üks probleem.
mul on tegelase stepis kood: if !(instance_exists(obj_liha)) {
sound_pla ...
2.6.2010 19:48
: jossu155
Miks ei saa level läbi?
sain korda, lihtsalt, mul oli tehtud sein nii, et selle alla olin jätnud kogematta liha, ;)
2.6.2010 19:17
: jossu155
Miks ei saa level läbi?
mis see tähendab, kui väärtus 1 on?
2.6.2010 19:15
: jossu155
Miks ei saa level läbi?
väärtus on 1
2.6.2010 19:10
: jossu155
Miks ei saa level läbi?
majj oska debugi kasutada :)
on ideed, kus viga võiks olla?
2.6.2010 19:06
: jossu155
Miks ei saa level läbi?
if instance_exists(obj_liha)=0 {
sound_play(snd_levell2bi);
room_goto_next();
}

Ikka ei töö ...
2.6.2010 19:02
: jossu155
Miks ei saa level läbi?
tegelase stepis on if !(instance_exists(obj_liha)) { sound_play(snd_levell2bi);
room_goto_next(); ...
2.6.2010 18:36
: jossu155
Miks ei saa level läbi?
Mul on maze mänguga, ühes ruumis selline probleem, et kui ma korjan ruumist kõik objectid ära, siis ...
2.6.2010 17:51
: jossu155
Mis programmi kasutate graafika tegemiseks?
gimp, GM sprite editor.
11.11.2009 19:07
: jossu155
Graafika soovimine
Kas keegi joonistaks mulle tausta süngest, tumedast, hirmuäratavast metsast küljepealt vaadatuna, mõ ...
7.11.2009 18:56
: jossu155
Jumaalia 1.0
tegelt ei jaga ikka jah :D
24.5.2009 16:40
: jossu155
Versus
nad ju ise liiguvad ja ma ei saa midagi teha:S
24.5.2009 16:36
: jossu155
Isomeetriline...
uhh:S:S raske, väga raske :)
8.3.2009 09:52
: jossu155
Isomeetriline...
Oleks vaja abi, et kuidas teha tavalist omatehtud maze mängu isomeetriliseks.
6.3.2009 11:54
: jossu155
Room end
[quote][i]Tsitaat: Peeter[/i]
x=xstart
y=ystart
elud-=1 [/quote]


tänks
16.1.2009 11:52
: jossu155
Room end
nii.. on küsimus et kuidas saab teha nii et kui ma saan näiteks room 4 surma et ta siis ei läheks mä ...
15.1.2009 16:43
: jossu155
Jumaalia 1.0
[quote][i]Tsitaat: Crypton[/i]
Loodan et konstruktiivne kriitika:

- Peamenüü nupud ei tahtnud k ...
15.1.2009 16:06
: jossu155
Jumaalia 1.0
Minu esimene mäng.
Mängu stiil on maze ja minu jaoks on suht normaalne mäng aga avaldage ikka oma a ...
14.1.2009 16:42
: jossu155
Punktinäiduk
Mul näitab mängus punkte all paremas nurgas ja kui ma nüüd j6uan järgmisesse tasemesse, siis kuidas ...
6.1.2009 20:13
: jossu155
The Nightmare of Arion
osaleksin ideemeistrina või siis 5+ inglise keele oskajana:D
1.8.2008 19:14
: jossu155
 

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm