[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Otsing
 
UUS DMG
Madgamerz värvides on asi, väga uhke (y)
4.5.2011 14:48
: batoonike
Jooksmis animatsioon.
Kui ei viitsi mängu teha siis ei saa mängu teha.
4.5.2011 14:47
: batoonike
Ussikesed v.1.0.0 multiplayer
[quote][i]Tsitaat: Zimonak[/i]
(Õnneks) tundub probleem olevat vaid ühenduse loomises, mitte sünkr ...
1.5.2011 18:02
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Suur tänu Zimonak!

Tegin uue versiooni, kus on mõned kaua oodatud parandused ja täiendused:

[u ...
1.5.2011 16:06
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Oliver12 ka täitsa olemas, te peaks prostreedi ja oliver12-ga tegema matsi ennekõike. Või 2vs1 maksu ...
30.4.2011 18:12
: batoonike
Best of: Näited ja õpetused | Kõige kasulikumad ja enim küsitud
"spiraali" panin uuesti üles ja tegin veits paremaks, link on http://suvaline.org/foorum/viewthrea ...
30.4.2011 17:25
: batoonike
Leia vaba koht alustades keskelt
Näiteks RTS-s, kui on vaja barraksi-st tekkivaid mehi kuidagi loogliselt barraksile võimalikult lähe ...
30.4.2011 17:25
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Praegu jah. Üldiselt kui koguaeg refreshimas hoida siis peaks varem või hiljem leidma. See ei söö er ...
30.4.2011 16:26
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Koguaeg hostin, pane mäng käima => vali "Global lobby" => joini.
30.4.2011 13:20
: batoonike
Hero's Journey
Esimene ühe tegelase keskne hea campaign, mis pähe tuleb ükskõik mis mängust, on laias laastus sama ...
30.4.2011 10:40
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Selle mapi peal on ranged tüübid eelisseisundis võrreldes "tavaliste" mappidega, sest kesksete kul ...
29.4.2011 20:12
: batoonike
21. VÕISTLUS : Tower Defense [12. mai 2011] [auhind 20 eur]
Minu entri. Paanika. Nupud 1-6 tekitavad torne, torne saab upgradeda.

Download: http://batoonike. ...
29.4.2011 18:38
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Näiteks praegu? Ma enam-vähem pidevalt hostin viimasel ajal. Tegime näiteks Maksudega 2-3 matsi, sai ...
29.4.2011 17:11
: batoonike
Abi ?
Kuskil tuleks hoida andmeid selle kohta, mis majad olemas on. Siis tuleks teha nupp, millega neid ma ...
28.4.2011 19:05
: batoonike
Tartu Kunstikool avab sügisest 3D modelleerija-visualiseerija eriala
St pead olema lõpetanud gümnaasiumi või mingi muu asja, kus keskharidust antakse? Väga hea! Õppekava ...
28.4.2011 16:14
: batoonike
Ussikesed v.1.0.0 multiplayer
Suht võimatu on kedagi multiplayer mängu testima saada, kui just ise ei paku, et teeme matsi sel kel ...
28.4.2011 16:10
: batoonike
LAByRINT
Boom! Nüüd on süsteem veel lihtsam: tirid mängu, mängid, ühel hetkel küsitakse salasõna. Salasõna sa ...
27.4.2011 16:45
: batoonike
Tartu Kunstikool avab sügisest 3D modelleerija-visualiseerija eriala
PS2: 85% õpilastest on naissoost selles koolis, nii et kui oled 9ndat klassi lõpetav noor mees siis. ...
27.4.2011 16:06
: batoonike
makerimages
Ei
27.4.2011 16:02
: batoonike
Kasulikke skripte
Ei, kui sa kirjutad a == 1; siis saad errori, sest == ei saa kasutada väärtuse andmiseks.

Ja ilu ...
27.4.2011 16:01
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Meeste liigutamine tõotab tuua ikka mingi % mängijate vastumeelsuse aga see on põhimõtteline asi. Va ...
26.4.2011 17:18
: batoonike
Väikese Tulepalli Seiklused
Beta testimise idee on selles, et sa testid enam-vähem valmis mängu sellisena nagu ta lõpuks tuleb, ...
25.4.2011 17:45
: batoonike
Mis mänguga hetkel tegelete?
Kui hästi läheb siis tuleb mingi hetk lamps and megarace enamvähem stabiilne versioon, et saaks mäng ...
25.4.2011 16:46
: batoonike
Game Maker 8.1
[quote][i]Tsitaat: Silx-y[/i]
lul... mõni mees ei oska reegleid lugeda... [/quote]

Kesse?

Ku ...
19.4.2011 19:59
: batoonike
Jaanus (hoopis teine)
Msn aadressi vaadates tekkis selline kahtlus.
19.4.2011 13:57
: batoonike
Jaanus (hoopis teine)
Vanasti tuntud nime Wingman all eeldatavasti?
18.4.2011 19:15
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
Sellise teenuse võiks teha, et teenusepakkuja teeb kasutajale 48-50s riigis töötava SMS-makse süstee ...
18.4.2011 19:08
: batoonike
draw_sprite()
200, 200 asemele paned selle punkti koordinaadid, kus vastane kuuliga pihta sai. Milles see väljendu ...
16.4.2011 20:40
: batoonike
draw_sprite()
draw_sprite(sprite0, -1, x ruumis, y ruumis);

näiteks

draw_sprite(sprite0, -1, 200,200)
16.4.2011 19:36
: batoonike
Blue Man
[quote][i]Tsitaat: -Xorz-[/i]
[quote][i]Tsitaat: batoonike[/i]
Tee huvitavaks. Hetkel videost ei ...
15.4.2011 15:04
: batoonike
100 kunstiajaloo pilti
Kui õpetaja lubab oma programmidest pilte vaadata siis on labane sohki teha ju? Või kuidas saab kont ...
14.4.2011 19:05
: batoonike
Blue Man
Tee huvitavaks. Hetkel videost ei paista nagu...
14.4.2011 18:57
: batoonike
Tasuvusuuring: Universaalselt kasutatav sms teenus mängudele
Mul on ka 50% ja kasutan dünaamilist SMS lahendust vms, dünaamiline igatahes. Ja 50% on. Aga saan 1. ...
13.4.2011 05:32
: batoonike
Tasuvusuuring: Universaalselt kasutatav sms teenus mängudele
Kui sa teed 3.20 maksva teenuse ja testid seda, siis öeldakse, et "Kui see poleks test, siis oleksi ...
12.4.2011 18:45
: batoonike
Tasuvusuuring: Universaalselt kasutatav sms teenus mängudele
"Sellest summast 50% annab fortumo välja"

Fortumo annab sulle 50% summast, millest on maha arvu ...
12.4.2011 17:08
: batoonike
Mis mänguga hetkel tegelete?
See helesinine taust on mis? Muru? Udu?
12.4.2011 17:00
: batoonike
Tales from the Galactopticon
Naa.. see on DMG. Ei tasu ühegi algtõe teadmist eeldada.
12.4.2011 17:00
: batoonike
LAByRINT
Ei ütle ;)

8ndani vist oli, igatahes rohkem. SMS-ga ostmise teen ka kohe korda, et sa saaksid mug ...
11.4.2011 19:33
: batoonike
Mis mänguga hetkel tegelete?
Mis see sinine ja roosa on?
11.4.2011 17:42
: batoonike
LAByRINT
Dude, me ei reklaami oma mängu teise mängu teemas!
11.4.2011 14:29
: batoonike
makerimages
[quote][i]Tsitaat: makerimages[/i]
kui kellegil soovi on natuke rahvusvahelisemal tasemel hakata m ...
11.4.2011 14:20
: batoonike
UUS DMG
See kõlab nii irooniliselt shooteri postis :D [/plsnobannofftopic]
11.4.2011 14:17
: batoonike
Tower Defense tegemise abiteema
Muru ja tee on veits udused võrreldes muude asjadega, mis on üliteravate joontega.

Torni fraggide ...
10.4.2011 13:18
: batoonike
Aritmeetika: n booleanist ühe tehtega mingi üldistus
Nope... Muidugi ei ole tegelikult tegu nii debiilse programmiga ja ma vist leidsin õige koha üles, k ...
10.4.2011 12:24
: batoonike
Aritmeetika: n booleanist ühe tehtega mingi üldistus
Tänud, 0.49 liitmine peaks suht ideaalselt töötama! See 20 on pigem ülemine piir muutujate arvus.
10.4.2011 09:58
: batoonike
Aritmeetika: n booleanist ühe tehtega mingi üldistus
Kui muutuja1 = 1 ja muutuja2, muutuja3, muutuja4 = 0 siis tuleb 0, kuigi peaks 1 tulema. Aga nice tr ...
9.4.2011 19:21
: batoonike
Aritmeetika: n booleanist ühe tehtega mingi üldistus
On näiteks 20 muutujat, igaühe väärtus on kas 0 või 1.

On vaja arvutada uus muutuja "vastus", m ...
9.4.2011 17:45
: batoonike
instance_nearest kahe erineva objektiga?
Lagging!


l2him1 = instance_nearest(object0);
l2him2 = instance_nearest(object1);

if distanc ...
9.4.2011 17:38
: batoonike
Kasulikke skripte
// Arvutab muutuja märgi (vbla GM funktsioon selleks olemas isegi?)
// Näiteks hspeediga

m2rk = ...
9.4.2011 16:05
: batoonike
tycoonivõistlus uhkuse taastamiseks[1 juuli]
[quote][i]Tsitaat: InCreator[/i]
[quote]Whitepower1-l oli seega luba korraldada võistlus? [/quote] ...
8.4.2011 15:39
: batoonike
makerimages
See vend elab 25x suuremas illusioonis kui TrollmaZe
8.4.2011 13:52
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
Kõlab hästi. ja graafikaga versioon? Põhimõtteliselt esialgu ilmselt pole sellist asja vaja, kuna me ...
5.4.2011 14:45
: batoonike
Tower Defense tegemise abiteema
Inspiratsiooni jätkuks :D

[url=http://batoonike.indrek.org/m2ngud/paanika.exe]Paanikas[/url] on 6 ...
5.4.2011 14:42
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
Kõlab hästi. Ja kaua hinnanguliselt arenduseks kuluv aeg on? Ütleme esimese täiesti töötava versioon ...
5.4.2011 14:25
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
Ok mängu autor saab antud näites 14. Mis sellest 1-st saab siis ikkagi? Meile? Kellele meile? Mulle ...
4.4.2011 19:43
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
Ma ei saa ikkagi aru nüüd :D

Ütleme inimene ostab mängu, lähevad maha teenustasud jmt ja "meile ...
4.4.2011 18:32
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
"50-50 omanikud, tulud pooleks"

need kaks punkti tekitasid segaduse. Aga 5-10% täiesti mõistlik ...
4.4.2011 17:06
: batoonike
Tower Defense tegemise abiteema
Raha peaks juurde tulema järjest vähem võrreldes wave tugevusega, et läheks raskemaks.

Balansseer ...
4.4.2011 17:01
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
Kui sa tahad 50% kõigist müügituludest, millest on eelnevalt maha arvutatud 10% portaali kulud, ehk ...
4.4.2011 16:54
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
GM-i lahtivõtmine ja uue versiooni üles laadimine kõlab nagu kohutavalt palju tööd. Lisaks tekib pro ...
4.4.2011 10:38
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
Strateegia mängu unitite universaalne guide, peamiselt endale ideede genereerimiseks:

Unititel on ...
3.4.2011 19:10
: batoonike
Tower Defense tegemise abiteema
Seda peab katsetama hästi palju, kuni tekib mingi tunnetus. Ei ole võimalik ette öelda, kuna see ole ...
3.4.2011 18:40
: batoonike
20. VÕISTLUS : PURX!11 [24. detsember 2010] [auhind 700 kr]
Zimonak, Timoolen: paistab epic, võiks lõpuni teha, kui aega on. Vähemalt enne järgmise projekti alu ...
1.4.2011 17:19
: batoonike
Kuidas kiiremini mänge teha?
Siis tuleb vahepeal millegi muuga tegeleda või motivatsiooni otsida.

Näiteks näitad siiani valmin ...
1.4.2011 14:43
: batoonike
Üldised gameplay ideed
Oli umbes selline teema aga ma ei suutnud seda enam leida. Igatahes...

***
TEGEVUSETUS RTS-des ...
1.4.2011 13:26
: batoonike
Gamemaker 9 väljas!
Wooow, täiega hea! Ma tegin näite moblade jaoks, varsti laen üles, veits vaja putitada veel! See tõe ...
1.4.2011 10:42
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
Vaidlust ei ole, on arutlus.

Mingit siukest süsteemi vast pole mõtet leiutada jah, mida on olulis ...
1.4.2011 06:20
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
"Inimene saadab messi ja saab vastuseks koodi, siis läeb lehele ja tõmbab selle koodiga mängu alla. ...
30.3.2011 16:12
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
Keegi siin ütles ka, et ta teeb foorumimängu, fpsi, rtsi, tycooni ja simsi.
29.3.2011 18:30
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
Singplayer mängus on suht suva kui uundusi ei saa kahjuks. Mingit siukest süsteemi saaks küll aretad ...
29.3.2011 16:19
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
Siuke idee on SMS süsteemiga, vajan ekspertarvamust, kas see on liiga idiootne või käib küll häda pä ...
28.3.2011 18:47
: batoonike
Mängude levitamine
Mobi vastas pakkumisele:

"[...]
Sõnumi hinna ja tulujaotuse üldine skeem on selline, et lõppkas ...
28.3.2011 16:27
: batoonike
Suitsusõda
Töötunni kohta siit midagi head ei tule kindlasti.

Aastast 2002 on 2010 aastaks tarbijahinnaindek ...
28.3.2011 16:23
: batoonike
triviaalne parooliga allalaadimine
[quote][i]Tsitaat: h0lx[/i]
sa vist ei mõista hashimise põhimõtet... [/quote]

Võib täiesti vaba ...
28.3.2011 16:10
: batoonike
Suitsusõda
Kahjuks käib jutt siiski väga pika aja jooksul laekunud summadest. Ära elamisest on küll asi kaugel.
28.3.2011 12:17
: batoonike
triviaalne parooliga allalaadimine
Ei ma ei ütle mitme kohaline see on.

Parool on kõigil üks. Kui mõne sms teenuse pakkujaga kokkule ...
28.3.2011 09:37
: batoonike
Mängude levitamine
Illslayut pole kunagi müüdud. Ainuke asi mida ma müünud olen ja keegi ostnud ka on (st. mitte Troll ...
27.3.2011 21:38
: batoonike
triviaalne parooliga allalaadimine
Sa võid googeldada täpsemalt, kuidas bruteforcetakse asju, aga idee poolest peaks kõigepealt läbi pr ...
27.3.2011 21:33
: batoonike
Mängude levitamine
Kui 1 / 0.6 korda rohkem inimesi saavad selle tulemusena mängu mängida siis on kõik ok vist. Lambad ...
27.3.2011 19:04
: batoonike
Mängude levitamine
Kas keegi on SMS teenuseid uurinud? Küsisin Mobi.ee-lt, mis nad arvavad mu plaanidest, ei ole veel v ...
27.3.2011 17:26
: batoonike
triviaalne parooliga allalaadimine
Excellent!

Ma saan aru, et kui kellelgi on väga igav siis enamvähem ainuke reaalne võimalus on se ...
27.3.2011 16:14
: batoonike
triviaalne parooliga allalaadimine
Oleks vaja sellist äärmiselt labast asja, et kasutaja läheb mingile aadressile, seal küsitakse paroo ...
27.3.2011 14:58
: batoonike
Batoonike (tegelt sisuline jutt hoopis)
Public Private Stash
27.3.2011 13:18
: batoonike
LAByRINT
Ma mõtlesin, et ei tee nii hullu runescapemist seekord aga tuleb vist illslayu fännide jaoks teha ko ...
27.3.2011 12:15
: batoonike
Distance_to_object
Sel juhul kasuta kindlasti distance_to_point(). Siis arvutatakse kahe punkti vaheline kaugus. Kui sa ...
27.3.2011 10:20
: batoonike
Distance_to_object
Kui sa distance_to_point((puu).x jne) paned, siis sa saad distantsi selle puuni, mis esimesena teki ...
26.3.2011 22:31
: batoonike
Distance_to_object
"distance_to_object(obj) Returns the distance of the instance to the nearest instance of object obj ...
26.3.2011 21:38
: batoonike
Ennem Etsi
Sul on GUI-s teised asjad, kus tuleb aken ja on nupud ja valikud. Teed samamoodi, nagu need teised a ...
26.3.2011 17:55
: batoonike
Ennem Etsi
Probleemid:

1) ikoonid, mida nagunii ei saa kasutada, võiksid olla nähtavalt mitte-aktiivsed. Pra ...
26.3.2011 15:39
: batoonike
LAByRINT
Labürint on järjekordne mäng maZe, Illsayu ja Trollmaze seeriast. Tõenäoliselt seeria üks paremaid m ...
26.3.2011 15:19
: batoonike
Valmis asja testimine
Soovitusi testimiseks siis?!

Eksisin kunagi ühte tarkvara testimise aine tundi ära ja jäi meelde ...
26.3.2011 15:01
: batoonike
Ennem Etsi
Tutoriali ajal ära suremise saab nii ära kaotada, et kontrollid, kas on tutoorial. JA kui on tutoori ...
26.3.2011 10:57
: batoonike
Kuidas kiiremini mänge teha?
Kõigi vigade üles kirjutamine enne testimise lõpetamist on peamiselt selle jaoks vajalik, kui on siu ...
25.3.2011 17:50
: batoonike
Kuidas kiiremini mänge teha?
Icedude ära reosta!

16. Otsusta ära, kas kirjutad sõnad kokku või paned tühiku kohale "_". Muid ...
25.3.2011 15:17
: batoonike
Delta Strike
Vau, mängisin. See ei ole ju üldse halb mäng tegelikult. Kui 90 bugi ja kohutav peategelase pilt väl ...
25.3.2011 14:24
: batoonike
Kuidas kiiremini mänge teha?
Nii umbes pärast igat 16t tundi paus siis jah soovitatav :)

Ma arvan, et muusika segab või ei seg ...
25.3.2011 13:54
: batoonike
Kuidas kiiremini mänge teha?
Kui tahta oma mängudega raha või feimi genereerida või lihtsalt hea inimene olla, siis genereeritud ...
25.3.2011 12:59
: batoonike
Suitsusõda
Vabandan offtopicu pärast: Kareli kalamäng teenis ligikaudu 10 kilo, pisut vähem, Kareli enda sõnul. ...
24.3.2011 19:54
: batoonike
gameboy
[quote][i]Tsitaat: h0lx[/i]
Mänge pole eriti mänginud, aga eliit pikseldaja oled. [/quote]

+1
23.3.2011 15:37
: batoonike
Delta Strike
Jõle segane lugu. 3 versiooni, kõige hilisemas on 4 olulist bugi. Parem oleks vast panna ainult kõig ...
23.3.2011 15:37
: batoonike
server
Shooteri uus projekt paistab olevat?

Või nagu.. MSIASJASJJA!? mis krt see on üldse :s ma pole mit ...
20.3.2011 15:16
: batoonike
Multiplayer RTSi tegijatele
Enne, kui hakata multiplayer RTSi tegema, võiks läbi lugeda näiteks selle paberi. Tõenäoliselt läheb ...
20.3.2011 15:13
: batoonike
VARIA FOORUMID SULETUD !! asendus: http://org.suvaline.org
[quote][i]Tsitaat: Zimonak[/i]
Tuli irooniline mõte, et arutlus siin teemas teemas läheb üle uueks ...
20.3.2011 10:08
: batoonike
Runescape
Gamemakeriga on seda asja väääga raske teha, võta parem mingi lihtsam mäng ette alustuseks :) Isegi ...
20.3.2011 09:54
: batoonike
Õhupallik - online punktitabeliga
Puumajad on rohkem küllastund kui muru ja kivisein, aga las nad olla siis. Miks sa vargad Surra mood ...
18.3.2011 15:47
: batoonike
uus veebimäng
Mina ka usun SHOOTERISSE kui ta veits õpib.
18.3.2011 15:43
: batoonike
Õhupallik - online punktitabeliga
Mingi kala on värvide küllastatusega. Muru ja suur kivisein oleks nagu õhtul pilves ilmaga, ülejäänu ...
17.3.2011 05:58
: batoonike
uus veebimäng
Projektide mastaapsus ületab juba increatorit mitme kordselt. Oskused ja töövõime kahjuks arvuti12 k ...
15.3.2011 20:22
: batoonike
solid objecti tagant välja hüppamine.
Kui GM7s oleks selline collision bug, mis ei lase platvoremrit teha, siis see oleks 25 sekundit pära ...
15.3.2011 20:17
: batoonike
solid objecti tagant välja hüppamine.
Ja aga sa tegid seda ilmselgelt valesti ja minuarust keeldusid solidist loobumast?
13.3.2011 12:14
: batoonike
solid objecti tagant välja hüppamine.
seda küll umbes 4 korda soovitand aga kordamine on ...

1. Solid maha
2. steppi check, et kui meh ...
12.3.2011 17:05
: batoonike
Kasulikke skripte
Leiab arvu, mitu korda tuleks view suuremalt joonistada. Suuremaks/väiksemaks venitamise kordajad tu ...
12.3.2011 13:56
: batoonike
väike FPS? Tee mäng kiiremaks!
Ei pea blokke avama sel juhul loogeliste sulgudega {
11.3.2011 17:18
: batoonike
makerimages
3D mootor on näide prolly. Nii. Nüüd võtad nt ja muuda sprited ära ja pmst on sinu mäng juba. Edasi ...
11.3.2011 17:17
: batoonike
solid objecti tagant välja hüppamine.
Miks sa instance create-t tahad kasutada?
11.3.2011 17:09
: batoonike
väike FPS? Tee mäng kiiremaks!
Ma ei tea täpselt mida sa mõtled aga kui see oli midagi eelneva koodi kohta siis seal ei tohiks prob ...
10.3.2011 17:13
: batoonike
väike FPS? Tee mäng kiiremaks!
Kui on suur hulk mingeid if-kontrollimisi siis paneb nad sellisesse järjekorda, et kõige rohkem aega ...
7.3.2011 21:17
: batoonike
makerimages
Sa võiks shiftid ja caps lock nupu ära parandada, see jääb suvalisel hetkel alla suht tihti.
4.3.2011 18:54
: batoonike
Ahi 2 - kuna on küsitud andmeid
Mul oli mängu nime vaja augusti kuus ja kuna olin kolinud hiljuti majja, kus pidin ahju hakkama kütm ...
2.3.2011 20:04
: batoonike
Ahi 2 - kuna on küsitud andmeid
Aitäh! Graafika jmt on uus olemas 80% ulatuses ja tuleb uude verisooni mudugi. Ootamine jmt huinjaa ...
28.2.2011 16:23
: batoonike
Ahi 2 - kuna on küsitud andmeid
Marvan, et piisaks sellest, kui iga ostja saab uue koodi ja kui kood on netis leitav siis lisad bann ...
28.2.2011 15:55
: batoonike
Mis mänguga hetkel tegelete?
Ahi3 (h) Muhahahahahahahaha
27.2.2011 22:27
: batoonike
PROFIT!!!
008 näeb suht hea välja liikuva maastikuga.
26.2.2011 22:43
: batoonike
Troll Maze - trollimis-kommertsprojekt nr 1
Täisversiooni torrent ei saa tekkida enne kui keegi täisversiooni ostab ;)
26.2.2011 21:53
: batoonike
Troll Maze - trollimis-kommertsprojekt nr 1
Täisversioon läheb tõenäoliselt tulevikus kallimaks, aga enne on vaja natuke odavama hinnaga tähelep ...
26.2.2011 18:52
: batoonike
Troll Maze - trollimis-kommertsprojekt nr 1
Parimad tsitaadid, mis testimonialsi ei lähe, kuna on kas liiga offencive või non-kids-friendly või ...
26.2.2011 18:02
: batoonike
PROFIT!!!
Vaja trollmazet marketida ja muid asju teha, ei ole saand aidata jah rohkem kui soovitustega.

"* ...
26.2.2011 13:58
: batoonike
Escape From Demon Castle
Mõistlik mäng aga igav on. Põhimõtteliselt: kõnnid tüübiga ringi ja ootad natuke ja siis kõnnid edas ...
26.2.2011 13:25
: batoonike
Troll Maze - trollimis-kommertsprojekt nr 1
Tõsi, ei tagastata. Hm, siis on tõesti natuke kallim kui oleks loogiline aga elab üle vast.

Btw, ...
25.2.2011 22:17
: batoonike
Mis mänguga hetkel tegelete?
[quote][i]Tsitaat: makerimages[/i]

edit:valmimisaeg paigas! [/quote]

Millal ?!?! Ma jään oota ...
25.2.2011 14:38
: batoonike
Troll Maze - trollimis-kommertsprojekt nr 1
Lihtsalt täpsustuseks: $100 = 72€, VAT-i saab vist tagasi.
25.2.2011 14:29
: batoonike
Troll Maze - trollimis-kommertsprojekt nr 1
Parandatud.
25.2.2011 00:40
: batoonike
Troll Maze - trollimis-kommertsprojekt nr 1
[url=http://batoonike.indrek.org/m2ngud/TrollMazeFree.exe]Tirida saab siit![/url]

Sa lased tüübig ...
24.2.2011 22:37
: batoonike
Ahi 2 - kuna on küsitud andmeid
Sul on hea fantaasia :D Samamoodi nagu Lahinguättidel praegu on: maksad raha, müüa vaatab oma pangak ...
24.2.2011 21:09
: batoonike
Ussikesed v.1.0.0 multiplayer
Kaval mõte. See paistab nii vähest infovahetust nõudev, et gm UDP kaudu x;y spämmimine peaks asja är ...
24.2.2011 17:08
: batoonike
Mis mänguga hetkel tegelete?
[img]http://batoonike.indrek.org/mazetrolololo.png[/img]

Veits parem versioon:


[img]http://b ...
24.2.2011 14:40
: batoonike
Asi jätkab maalimist
Tüüpiline oleks mingi strateegiamängu AI, mis mõtleb kas iga step või iga 15 stepi tagant. Tõenäolis ...
24.2.2011 13:51
: batoonike
Asi jätkab maalimist
[quote]*Samuti ei tasu lihtsat kontrolltegevust Alarmi panna (sinu gmk puhul object1-l ). Kasuta pig ...
24.2.2011 13:05
: batoonike
Ahi 2 - kuna on küsitud andmeid
Kui lind jõuab platsilt välja siis ta tekitab kohe uue linnu, kes lendab suvalise kiirusega suvalise ...
24.2.2011 12:53
: batoonike
Score,jalives
[quote][i]Tsitaat: Silx-y[/i]
Muarust kunagi oli gmis deafult -1. [/quote]

See on üks option, m ...
23.2.2011 20:14
: batoonike
Vana muusika autoriõigused
Ehk kui plaadi peal on lugu, mis on komposeeritud 1400 ja lindistatud 1995 siis seda ei tohi kasutad ...
23.2.2011 16:17
: batoonike
Vana muusika autoriõigused
Valter teeb võibolla pärast Muusika alamfoorumi ja tõstab selle teema sinna ümber. Niikauaks:

Kui ...
23.2.2011 16:04
: batoonike
VARIA FOORUMID SULETUD !! asendus: http://org.suvaline.org
Väga hea (y)
23.2.2011 15:59
: batoonike
Ahi 2 - kuna on küsitud andmeid
[quote][i]Tsitaat: -Xorz-[/i]
Oskaks ka vaid strateegiat teha siis teeks:) [/quote]

Põhiosa sel ...
23.2.2011 15:58
: batoonike
Score,jalives
Muutuja "elud" väärtus on kuskil -1 pandud või vähendatud nii kaua, et ta on -1 nüüd. Ehk sa oled ...
23.2.2011 12:14
: batoonike
Kuidas animeerida
Küsimärgi puudumine on ilmselt kirjaviga ja ma auto-correctisin selle peas ära ning jätkasin standar ...
23.2.2011 11:41
: batoonike
Ahi 2 - kuna on küsitud andmeid
Kuidas oleks täna kell 23:00 umbes :D?
23.2.2011 11:40
: batoonike
Score,jalives
See näitab õigeid elusid. Järelikult elud ongi -1 millegi pärast.
23.2.2011 11:39
: batoonike
Ahi 2 - kuna on küsitud andmeid
[url=http://batoonike.indrek.org/m2ngud/ahi2.zip]Tirida saab siit[/url]

Ahi2 on strateegiamäng, m ...
22.2.2011 18:37
: batoonike
Jäärada
Sa pead iseseisvalt välja mõtlema, kuidas seda teha. Me ei saa sind kuidagi rohkem aidata ilma mängu ...
22.2.2011 17:35
: batoonike
Jäärada
proovisid seda ja nägid mis juhtus?
22.2.2011 17:24
: batoonike
Jäärada
Mees peab jäärajale jõudes jätkama liikumist selle kiiruse ja suunaga, mis tal olid, kui jäärada alg ...
22.2.2011 17:12
: batoonike
Age Of Empires I / Age Of Empires II
SP for Single Player ? Kampaaniat nagu..? Custom game? Blizzardi RTS-des on mutliplayer kohustuslik. ...
22.2.2011 17:06
: batoonike
-Xorz-
Tervist! Näita siis igavaid mänge.
22.2.2011 14:55
: batoonike
Kuidas animeerida
Anime Studio on nt programm, millega saad 2d animatsioone teha mugavalt. Vajab pisut õppimist.
22.2.2011 13:47
: batoonike
Ühiskond and stuff
Astmeline tulumaks on ebaõiglane. Rohkem teenivad inimesed maksavad juba praegu oluliselt suuremaid ...
22.2.2011 13:46
: batoonike
Age Of Empires I / Age Of Empires II
Oskarval mis su WCIII-e user acc on Northrendis? Või sa Bnetis ei ole? Gamerangeris siis :D?
22.2.2011 13:43
: batoonike
ekstreemsport.
Kui Zanza kaine on siis on temaga kaklemine ekstreemsport, jällegi...
22.2.2011 13:41
: batoonike
Tühjad kohad ja mudilased
Tehniliselt on kaks kuud möödas umbes. Millal mängida saab?
21.2.2011 18:42
: batoonike
The Ultimate Mängutegija Toolkit
Kuna vahel jääb mulje, et ainuke võimalus aru saada on proovida nii:

1. Tiri QuickBasic 4.5 ja In ...
20.2.2011 19:55
: batoonike
Võistlus - Äri
Kas meil on üldse praegu piisavalt inimesi, kes osaleks mingilGI võistlusel reaalselt?
20.2.2011 13:55
: batoonike
1 view näeb objekti teine mitte
No seda, kas 1 view näeb objekti, või mitte, on kõige mõtekam teha draw evendis ühe if-ga. Kui sa se ...
20.2.2011 11:41
: batoonike
PROFIT!!!
Tehniliselt peaks saama path_get_x(ind,pos) ja vastava get_y funktsiooniga pathi ruutudeks jaotada i ...
19.2.2011 21:25
: batoonike
Age Of Empires I / Age Of Empires II
Battle.neti jaoks on vaja kas originaali või mingit üsna kavalat meetodit. Soovitan originaali muidu ...
19.2.2011 19:02
: batoonike
1 view näeb objekti teine mitte
View current-ga saab teha täpselt seda milleks ta ette nähtud on täpselt nii nagu manualis kirjas. ...
19.2.2011 18:59
: batoonike
1 view näeb objekti teine mitte
Manualis on kirjas, et view_current töötab AINULT draw evendis. Igalpool mujal selle kasutamine on t ...
19.2.2011 17:59
: batoonike
1 view näeb objekti teine mitte
GM manualist:
[quote]view_current* The currently drawn view (0-7). Use this [b]only in the drawing ...
19.2.2011 17:32
: batoonike
1 view näeb objekti teine mitte
Milleks mitut viewd kasutada tahad muidu?
19.2.2011 16:54
: batoonike
PROFIT!!!
AoE2s tehakse ka siukest trikki, et kui sa paned nt 40 unitit ühte punkti liikuma korraga, siis nend ...
19.2.2011 13:55
: batoonike
Mis mänguga hetkel tegelete?
Mis näitel see põhineb?
19.2.2011 13:31
: batoonike
KÕRTS!!!
A Korena guy, Zerg Ling, is coming over, he said he wants to "zee lot" in Europe, about the "terr ...
19.2.2011 13:29
: batoonike
PROFIT!!!
Täispika tee arvutamine on loogiliselt võttes kõige mahukam protseduur ja seda tuleks hästi harva te ...
17.2.2011 18:58
: batoonike
ekstreemsport.
Kas DMGs postide lugemine loeb?
17.2.2011 18:47
: batoonike
PROFIT!!!
Millest sa aru ei saanud :D?

Lühike versioon: "See tuleb piisavalt kiire."

Miks teed tükikau ...
16.2.2011 18:02
: batoonike
Age Of Empires I / Age Of Empires II
Sest sa saaks pähe enivei...

AoE1 on väga peen mäng. AoE2 on teistmoodi. Mingi korealase mäng, ob ...
16.2.2011 17:44
: batoonike
PROFIT!!!
Võrreldes A* rakendamisega, mida teeb GM-i sisseehitatud pathfinding, on saadud pathi sobivale kujul ...
16.2.2011 17:36
: batoonike
Age Of Empires I / Age Of Empires II
Valter sa pole julgend 1vs1te teha AOE1s ju. Aoe2 on nagunii lihtsustatud versioon AOE1st noobidele ...
16.2.2011 08:00
: batoonike
Age Of Empires I / Age Of Empires II
Sa saad rooteri mingi nupuga resettida, siis läheb pass default parooliks. otsid googlest passi ja u ...
15.2.2011 20:02
: batoonike
Tõeline sõber!
PartyStarter, mis sul viga on?
15.2.2011 19:59
: batoonike
Kaevur
...seda vähem mängivad nad su mänge.
14.2.2011 18:37
: batoonike
Age Of Empires I / Age Of Empires II
[quote][i]Tsitaat: pr0str33t[/i]
Kõik oleneb batoonikesest[/quote]

Selles osas on sul õigus. ...
14.2.2011 18:35
: batoonike
Kaevur
Kui sa teed mängu, mis kasutab gamemakeri graafikat, siis DMGs on tradiktsiooniks sind umbes 30 post ...
14.2.2011 18:30
: batoonike
KÕRTS!!!
Kena sõbrapäeva lõppu!
14.2.2011 18:29
: batoonike
Age Of Empires I / Age Of Empires II
Jackpot! Ma DMG ametlik AOE1 fännklubi president. Lepime kokku mingise aja õhtu poole nt.
14.2.2011 10:21
: batoonike
Ühiskond and stuff
See ravimite teema oli rohkem irooniline märkus teemal "riigilt asjade nõudmine, mis ei ole nende v ...
13.2.2011 17:18
: batoonike
super secret projekti relva!
Tegin sprite aga see on nii salajane et seda pole näha. Meeldib? Teen edasi? Suurus on 30 000 x 94 4 ...
13.2.2011 14:32
: batoonike
Ühiskond and stuff
[quote][i]
Saab küll pettuseks nimetada kui ükskõik keda valida, ikka saad sama paska kaela.
[/quo ...
13.2.2011 14:30
: batoonike
Ühiskond and stuff
[quote][i]Tsitaat: Bproof[/i]
lasen emal kindlasti MITTE reformierakonna poolt hääletada kuna nend ...
12.2.2011 16:16
: batoonike
Ühiskond and stuff
Dno, minu arust on kodus kirumine, et kõik sakib, halvem plaan, kui mõne inimese kohta reaalselt uur ...
11.2.2011 13:32
: batoonike
Ühiskond and stuff
Riigikoguvalimised tulemas. Valima, keda?

Ise veel pool aastat tagasi täiesti a-poliitiline. Üks ...
9.2.2011 19:38
: batoonike
kysimus makseviiside kohta / EL-i turule suunatud
Paypal peaks soliidne olema. Muidu edu projektiga, paistab väga hea mõte olevat. USAs on sarnast kra ...
7.2.2011 18:02
: batoonike
Foorumlaste pildid
Peeter naistes ?! Kesse vasakpoolne on? Lihtsalt uudishimust, võid endale jätta muidu.

Edit: Krt ...
7.2.2011 18:00
: batoonike
UUS DMG
[quote][i]Tsitaat: makerimages[/i]
lisaks eelnevale ka omalt poolt midagi.Mängumeistrite(TULEVASTE ...
6.2.2011 12:39
: batoonike
KÕRTS!!!
Mine õue ja hakka teed lumest puhtaks rookima suvalises kohas. Oled ühiskonnale kasulik kui endal mi ...
5.2.2011 20:20
: batoonike
Parimad tsitaadid
Mihkel says: ...midagi olulist pikalt laialt...
Norman says: interesting...
Mihkel says: lying who ...
5.2.2011 13:49
: batoonike
UUS DMG
Gamemakeri help on väga hea asi ja esimesed 5 aastat piisab rahulikult seal olevast infost kõigi fun ...
5.2.2011 13:35
: batoonike
UUS DMG
[quote] Tuleb lihtsalt loota, et mingiaeg 'on' hulk entusiastlike noori, kes leiavad aega, CSSide ...
5.2.2011 10:35
: batoonike
UUS DMG
Well IP-d on raskem valetada kui nime. Mart Tamm, Peeter Kask, Juhan Kiviäär, eerm... Vahur Einomägi ...
3.2.2011 19:39
: batoonike
UUS DMG
Anonüümsuse kommuuni sisene ära kaotamine on hea mõte, suurendab kasutajate vastutustunnet. Nimi või ...
3.2.2011 18:31
: batoonike
Õpetus: var ja collisioni põhiline ressursi võtmine
Ja selle tulemusena pannakse resu objektil "taken = 1" kui ta mehega kohtub ja resu pilt muutub. ...
3.2.2011 18:11
: batoonike
Muusika
Nja, see ei klassifitseeru vähem muusika alla kui mõni siin nimetatud teos niiet:

http://www.yout ...
2.2.2011 17:35
: batoonike
Kasulikke skripte
Üks suhteliselt lamp meetod suvalise instantsi valimiseks.

/*
suvalineinstants(object);

retur ...
31.1.2011 19:00
: batoonike
KÕRTS!!!
Bug of the year: Multiplayer mäng. Out of synci läheb. Otsin igaltpoolt buge, äkki saadetakse mingit ...
31.1.2011 18:32
: batoonike
Mängutegijate kevadine/suvine kokkutulek
Hahaha

Peeter on juuniks juba siuke kõri, et meil ei tule rahast välja, kui ta sama tempoga jätka ...
31.1.2011 17:05
: batoonike
Zanza
Yea, refence count: +1! Loodame, et bänni ei saa.
31.1.2011 11:49
: batoonike
PSP või iPod Touch
PSP iga kell: http://en.wikipedia.org/wiki/Pacifist_Socialist_Party
30.1.2011 12:36
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Snaiprite ülesanne ei ole bossi võita. Bossil on 30 või 35 armorit peamiselt selle pärast, et teda s ...
29.1.2011 15:49
: batoonike
GML õpetus
Eesti keeles oleks siis oleks algajatele võibolla mingit kasu.
29.1.2011 14:27
: batoonike
Arial 12 on kole
Mis asi on glyph suurus?
29.1.2011 14:25
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Tegelt hetkel mitte, versioon 150ne testimine käib ja vaja jooksvalt buge parandada and stuff... Aga ...
28.1.2011 22:34
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Well jah, peaks vist ühe korraliku port-forwardimise tutooriali ehitama eesti keeles. Raudselt osad ...
28.1.2011 20:55
: batoonike
Kasulikke skripte
show_message("bla")
sound_play(klikkimise_heli);

Saad panna nii, et message boxis OK vajutades ...
28.1.2011 20:12
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
BS! Kõik kellel on port 14 000 TCP forwarditud saavad hostida. Ainult normann ei saa, sest tal on po ...
28.1.2011 19:57
: batoonike
Arial 12 on kole
Parandus: draw_text_ext-ga. Ja font on arial10 bold :)

x,y ümardamine ei töötand. Arial10 ei tohi ...
28.1.2011 18:44
: batoonike
Creation order
Ma rääkisin create EVENT-st mudu.
28.1.2011 14:54
: batoonike
Arial 12 on kole
Font on Arial10 bold, draw text-ga tuleb osade tähtede vahel põhjendamatult väike vahe (näiteks null ...
28.1.2011 14:53
: batoonike
Atlandi orjakaubandus/Atlantic Slave Trade
[quote][i]Tsitaat: Pilvemees[/i]
[quote][i]Tsitaat: batoonike[/i]
Suht kindel, et kui sa teeks a ...
28.1.2011 14:00
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Jüri:
1) Mis opsüsteem ja kaua sa umbes olid ära? Mingi tundide viisi?
2) Netiühendus on stabiilne ...
28.1.2011 12:36
: batoonike
õpilane
Mänguke ja muid algatusi number 1 näevad päris lahedad välja.
28.1.2011 12:33
: batoonike
Creation order
Ise panen enamasti sellisel puhul createsse
alarm[0] = 1

ja alarm[0]s on need create asjad, mis ...
28.1.2011 12:25
: batoonike
Atlandi orjakaubandus/Atlantic Slave Trade
Suht kindel, et kui sa teeks analoogilise mängu juutide mõnest ajalooetapist siis oleks pahandust pa ...
28.1.2011 12:22
: batoonike
Muusika
1 video on suht stiilne. Heli ei kommentaari.
28.1.2011 12:19
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Tänud Jüri et errori edastasid!

Tegime Maksude, Normanni ja Normanni sõbraga neljakesi. Esimene m ...
26.1.2011 21:22
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Edit: Põhimõtteliselt peaks minu või normanni msni lisama, sest me mängime tegelt peaaegu iga päev v ...
26.1.2011 20:01
: batoonike
Dark ages of camelot [[MMORPG]]
"Kindlasti on Dark Ages of camelotist paremaid mmo'si .. aga minul on siiski see üks lemmik. " ...
26.1.2011 18:23
: batoonike
UUS DMG
[quote]Ja kasutajate registreerimine on siis selline, et meeskond saab registreerimissoovi vastu võt ...
26.1.2011 18:19
: batoonike
Mängutegijate kevadine/suvine kokkutulek
Ametlikult siis 30. 05- 08. 06 on maalipraktika ja mind ja Peetrit pole saadaval. Ehk igal juhul enn ...
26.1.2011 11:34
: batoonike
UUS DMG
Ja aga see osa mis ajakirjanikule läheb lingina ei tohiks sisaldada idiootsusi. Sellepärast ongi nee ...
25.1.2011 20:39
: batoonike
Funky s.... mida lugeda või kuulata
http://www.indiegamepod.com/podcasts/wadjet-eye-games-podcast.mp3

Intervjuu ühe indie devviga, ke ...
25.1.2011 20:35
: batoonike
Mängutegijate kevadine/suvine kokkutulek
Mitte enne Juunit siis.

RMK metsamaja +1. Samas tahaks inimeste tehtud asju näha ka, mitte ainul ...
25.1.2011 20:25
: batoonike
UUS DMG
Saasta riliisimine on ka mulle südamelähedena tegevus alati olnud ja see oleneb ilmselt maailmavaate ...
25.1.2011 19:41
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Ma lähiajal ei hosti ilmselt, vaja muid asju teha. Kirjutan kuhugi paberi tagaküljele, et peaks saam ...
25.1.2011 19:28
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
SHOOTER ma soovitaks ka vähemalt ühe korraliku singleplayermängu valmis teha enne. Korralikkult tööt ...
25.1.2011 15:16
: batoonike
UUS DMG
"Arutelu" on siis sama mis Varia? Ma saan aru, et pmst on ikkagi foorum 4ja alamfoorumiga, lissalt ...
25.1.2011 15:07
: batoonike
UUS DMG
Spämmerite tuvastamiseks hea postcount.

Juuruta see süsteem, mida Inciga kunagi arutasime: Igal k ...
25.1.2011 11:27
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
GMC-sse on üks bugine riliis teise järel läinud ja sellest tulenevalt (tõenäoliselt) ka eriti commen ...
25.1.2011 11:12
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Oliveri teises matsis lasin veits lõdvemaks ja tulemus oli zomby apocalyps suht... Mina konnadena. ...
24.1.2011 20:14
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
Tänud soovituse eest, Normann nõudis ka sellist võimalust, ehk tuleb ära teha.

EDIT: Täna näiteks ...
24.1.2011 18:55
: batoonike
KÕRTS!!!
What?
24.1.2011 18:37
: batoonike
KÕRTS!!!
Crap, see "GTA3 "kloon" (khm, kloon?)" on lihtsalt niii halb. Mängisin enne seda Tower3-me, mis ...
23.1.2011 21:23
: batoonike
KÕRTS!!!
Crap, enam ei saa öelda et GM-s ei saa GTA 4ja teha :P Mitte päris GTA4 aga 464 000 korda mängitud ...
23.1.2011 20:05
: batoonike
Teie esimesed mängud, mida olete game makeriga teinud?
GM 4.2 Holy fuck ma olen ka nii vana... A Incist ikka noorem veits, praegu veel... :)
23.1.2011 20:02
: batoonike
Lambid ja Megarass - multiplayer strateegia
v157 või hilisem:
[url=http://batoonike.indrek.org/m2ngud/lampsandmegarace.zip]TIRIDA SAAB SIIT[/ur ...
23.1.2011 18:38
: batoonike
jälle if error
Ükski error ei ole seda koma sinna nõudnud. Nõuti "koma VÕI sulg"-u.
23.1.2011 17:18
: batoonike
jälle if error
Error in code at line 6
at position 2: Symbol , or ) expected.

Viga koodis real 6
positsioonil ...
23.1.2011 15:12
: batoonike
KÕRTS!!!
Eriti hästi töötab Tycoonide ja keskaegse strateegia puhul.
23.1.2011 09:36
: batoonike
KÕRTS!!!
Paneb sind GM8t tahtma.
22.1.2011 21:58
: batoonike
külmiku obj ei saa teise objekti globalit kätte!
Sel hetkel kui sa seda joonistada tahad ei ole global.burgsikukkel veel määratud. Objektid tekitatak ...
22.1.2011 21:56
: batoonike
Mis mänguga hetkel tegelete?
Kui hästi läheb siis tuleb homme töötav versioon Lambid ja Megarassist. Muutsin paljusid asju inimli ...
22.1.2011 21:53
: batoonike
KÕRTS!!!
Wow! pange GM8-s code editor tööle ja vajutage F2 :o
22.1.2011 13:29
: batoonike
JÄRGMINE võistlus ?
[quote][i]Tsitaat: Uku[/i]
kusagilt sponsori saaks... [/quote]

Ja see ka!

Sponsori saamist l ...
22.1.2011 10:44
: batoonike
Võistlus - Äri
Excellent! Ma pakun end žüriisse. Kaua aega on?
21.1.2011 13:45
: batoonike
Lahinguätid
Ja isegi siis on installer vaid selleks, et keegi konkreetne inimene, kes ei saand arhiivi faile ava ...
21.1.2011 13:37
: batoonike
JÄRGMINE võistlus ?
[quote][i]Tsitaat: Pilvemees[/i]
...soovitan teha mänge mida teile endile meeldib teha ja mängida. ...
20.1.2011 17:47
: batoonike
MSN
Cmon, ma kuulen kõike peale viimase jumalast hästi. Võibolla kõrvaklapid vms teevad müra juurde, mid ...
20.1.2011 17:35
: batoonike
uus veebimäng
WoW-l oli kah alguses 0 mängijat. Sellest ei saa veel midagi järeldada, kui esimese paari päeva (sek ...
19.1.2011 18:47
: batoonike
JÄRGMINE võistlus ?
Polli pole vaja. Inimesed vastavad teemasse, mis võistlust nad tahavad, kui keegi ei taha võistluse ...
18.1.2011 17:22
: batoonike
Shooterile banaaniga?
Juurdekasv tuleb. Iga normaalse inimese kohta tuleb kari lasteaiast põgenenuid.
18.1.2011 13:57
: batoonike
JÄRGMINE võistlus ?
Kui hääletusele siis nii, et on näha, kes mille poolt hääletab. 98% foorumi rahvast nagunii võistlus ...
18.1.2011 13:55
: batoonike
JÄRGMINE võistlus ?
[quote][i]Tsitaat: icedude[/i]
Samuti peaks iga vana hoidma aktiivset blogi oma tööde kohta ja see ...
17.1.2011 16:06
: batoonike
Unknown attacks
Väga vahva, üldiselt ei tehta teemat enne kui on vähemalt suur hulk pilte/gameplay videosid ja midag ...
17.1.2011 16:04
: batoonike
Shooterile banaaniga?
Silx-y-le bänn nädalaks siukse vaenuliku tegevuse tähistamiseks?
17.1.2011 16:02
: batoonike
genekas
// Midagi siukest. Saad 16 numbrit ja 3 vahekohta, kokku 19 sümbolit
// Kõige basicum stringide ehi ...
16.1.2011 13:42
: batoonike
KÕRTS!!!
Mind ilmselgelt kaadris pole aga üldiselt on jah umbes siuke üritus see olnud ju. Eriti esimene kord ...
16.1.2011 11:30
: batoonike
JÄRGMINE võistlus ?
Kvaliteetmängu võistlus näiteks?
14.1.2011 18:06
: batoonike
koduleht
Ära lase ortodoxstlastel end kontrollida. Joonda leht kasvõi paremale alla nurka kui vaja...
14.1.2011 18:03
: batoonike
vigased kohad dmgs
SHOOTERCAPS, kas sa avatari lihtsalt ära võtta ei saa?
13.1.2011 18:06
: batoonike
KÕRTS!!!
Siim Orasmaa tegi minu arust vähemalt mängu lõpuni, viimane versioon kestab 10 aastat ja omab selget ...
13.1.2011 18:05
: batoonike
KÕRTS!!!
12.1.2011 17:13
: batoonike
Random ümardamine..
testprogramm: http://batoonike.indrek.org/randomonnull.gmk

Ei tule nulli eriti. Kontrollisin 20 m ...
11.1.2011 23:02
: batoonike
Random ümardamine..
Oled sa kindel, et random(5) saab 0.000... tagastada? Sellega seoes oleks pidanud aastate jooksul ik ...
11.1.2011 08:47
: batoonike
Random ümardamine..
Piisabki. Milles küssa? See pikk teema oli nii ilmselge troll ju...
10.1.2011 20:12
: batoonike
Random ümardamine..
Kui random täiesti ideaalselt töötaks oleks ikka sama probleem roundi-ga. Näiteks round(random(3)): ...
10.1.2011 18:36
: batoonike
Õpetus: Maze Game
Neid "s" ja "m" ja "k" ja "g" kasutab siis, kui ongi ala 2-3 olulist objekti. Ala "kontroll ...
9.1.2011 22:23
: batoonike
Random ümardamine..
No ma räägin et ceil(random(5)), aga on ikka vaja pikemalt teha.

Sel juhul on kõik arve 1-st 5ni ...
9.1.2011 22:18
: batoonike
Random ümardamine..
Või

var a;

a = 1;
repeat(4)
a + = round(random(1))
9.1.2011 00:20
: batoonike
JÄRGMINE võistlus ?
Pall ja Jaens näevad kaugelt paremad välja kui tornimäe heli ja graafika osas. Jaensil viskab esc ko ...
8.1.2011 20:09
: batoonike
Random ümardamine..
ceil(random(5)), muidu mõnikord korjad teemanti üles ja saad 0 teemantit, mis lõhnaks bugi järele.
8.1.2011 19:48
: batoonike
DMG foorumi upgrade
Mul tuli ka aga ma ignoreerisin. Dmg siuke usaldusväärne koht ju...
8.1.2011 19:47
: batoonike
JÄRGMINE võistlus ?
[quote][i]Tsitaat: icedude[/i]
Mulle meeldiks rohkem võistlus "Parim sitakäkerdis, mida on üllata ...
8.1.2011 16:48
: batoonike
RPG-le tegelaskuju
[quote][i]Tsitaat: pr0str33t[/i]
x) .. talupojad polegi enam inimesed whitepower ? okei, :D
hah, ...
8.1.2011 16:44
: batoonike
Õpetus: Maze Game
Kas sa kavatsed ilmselged vead ära parandada?
8.1.2011 10:57
: batoonike
RPG-le tegelaskuju
[quote][i]Tsitaat: whitepower1[/i]
talupoeg või inimene. [/quote]

Haha. Kumb siis?
8.1.2011 01:25
: batoonike
Heroes III custom mapid hommi friikidele
See schooliskäimine on jh pisut tüütu osa. Mingi 3 mängusisest päeva max võtab, päris ajas 2 minti. ...
8.1.2011 00:20
: batoonike
JÄRGMINE võistlus ?
No aga seda kumb on viimistletum on ka suhteliselt lihtne ikkagi öelda. Ma tõesti ei usu, et meil tu ...
8.1.2011 00:13
: batoonike
Õpetus: Maze Game
Tegelt probleem tuli sellest ilmselt, et kui liikujaobjektil on collision seinaga siis seal peab MID ...
7.1.2011 23:20
: batoonike
Õpetus: Maze Game
1.Stepis ei pea sprite_indexit muutma, sest see on alati sama.

2. collisionit seinaga ei saa nii ...
7.1.2011 22:07
: batoonike
JÄRGMINE võistlus ?
tl; dr;

Kvaliteeti on imelihtne hinnata. Vastad küsimustele: kas sa usud, et see mäng oleks müüa ...
7.1.2011 21:57
: batoonike
JÄRGMINE võistlus ?
TD-d saab ka hästi teha, ei pea olema ainult "paigutad torni tee sisenurga peale, ootad, upgraded, ...
7.1.2011 18:03
: batoonike
Relvaisandad
Või otse läbi :doh:
7.1.2011 17:59
: batoonike
JÄRGMINE võistlus ?
Teeme siukse võistluse: mäng peab olema commercial quality. Ehk mäng peab olema kvaliteetne. Piisava ...
6.1.2011 22:19
: batoonike
20. VÕISTLUS : PURX!11 [24. detsember 2010] [auhind 700 kr]
Ma ei näe põhjust miks keegi ei võiks seda võistlust kinni panna :D Icedude räägib siin OpenGL-dest ...
6.1.2011 21:58
: batoonike
20. VÕISTLUS : PURX!11 [24. detsember 2010] [auhind 700 kr]
Mulle meeldis Caupo mängu alge mõneti. Klaaside purunemine jmt oli lahe. Ei meeldinud see, et võimat ...
6.1.2011 19:29
: batoonike
Kallakust üles sõitmine / alla veeremine..
Mootorit ei pea rotti laskma. Ise mõtled, joonistad paberi peale pliiatsiga kolmnurki ja rulasid ja ...
6.1.2011 18:31
: batoonike
Algajate jaoks nõuandeid.
Juriidiliselt on kõik korrektne kui mõni admin Karnevali konto kaudu selle ära võtab. "Oleme viisak ...
5.1.2011 18:41
: batoonike
Breakout
Kõvasti lahedam, kui algne variant. Mudugi "vastased" ei ole eriti "vastased", sest nad aitavad ...
5.1.2011 18:36
: batoonike
jump?
heips, täpsed juhised on. Millisest osast sa aru ei saanud täpsemalt?
5.1.2011 18:11
: batoonike
Algajate jaoks nõuandeid.
+1 et Karnevali signatuuri peaks ära muutma. Siuke asi mingis "algajatele mõeldud nõuandeid" teema ...
5.1.2011 18:10
: batoonike
draw text ei funka
Bproof ta kasutab ikooni mitte koodi.
5.1.2011 18:08
: batoonike
jump?
Võta esimene room lahti, room creation codesse paned:

global.string3 = " enda eest teha."
with ...
5.1.2011 01:06
: batoonike
Heroes III custom mapid hommi friikidele
Tegin kaardi, kus toimub lahing suht kiiresti. Mõlemal mängijal on igast linna tüübist üks. Igas lin ...
4.1.2011 21:03
: batoonike
Styrateg (kõigile keskaegse strateegia tegijatele)
Ei ole GM.
4.1.2011 13:48
: batoonike
uus veebimäng
FPS on boring boring. Mitte et käesolev foorumi põhine mäng überfun oleks aga ükski mängu liik ei ol ...
4.1.2011 13:47
: batoonike
Relvaisandad
Peamaja liiga tume ja ilma akende-usteta.
3.1.2011 18:02
: batoonike
SOURCE KOODID
Ai, see tõesti vajalik teema ju! Aga valmistuge GM5.3, GM 6.2, GM 7.x ja nende registreeritud versio ...
3.1.2011 17:12
: batoonike
GM 6.1 Ubuntu Linuxiga ...
6.1 on täiesti normaalne asi millega mänge teha. Ainult Vista-de jmt jaoks on vaja exe-d Vista-patch ...
3.1.2011 16:44
: batoonike
Styrateg (kõigile keskaegse strateegia tegijatele)
Demo download: http://styrateg.rakeingrass.com/download.php

Maksab 10$. Creditsite järgi kahe Tše ...
3.1.2011 03:26
: batoonike
Funky s.... mida lugeda või kuulata
Nja, enamik mänge muutub paremaks tänapäeval kui neile rpg element lisada.
3.1.2011 01:12
: batoonike
Funky s.... mida lugeda või kuulata
[b]Keskkonna mõjud (Age of Empires, Battle for Wesnoth)[/b]

Battle for Wesnoth on open source käi ...
2.1.2011 23:34
: batoonike
Relvaisandad
Isomeetrilist strateegia mängu on üldiselt kõvasti raskem teha kui kõrvaltvaates, peamiselt pathfind ...
1.1.2011 18:45
: batoonike
Funky s.... mida lugeda või kuulata
Siia teemasse mehhanismid, mida ei pruugi esmapilgul märgata aga millega saab gameplay kõvasti parem ...
1.1.2011 17:10
: batoonike
GM sprite editoris pastemine kaotab läbipaistvuse ära
Tervist!

Vahel ilmneb ei-tea-millest selline bug, et pasted sprite kaadreid näiteks ja pastetud v ...
1.1.2011 16:21
: batoonike
Kuupäev
Gm helpist leiad funktsiooni arvuti kuupäeva ja kellaaja saamiseks. See, kas need õiged on, on iseas ...
1.1.2011 11:59
: batoonike
KÕRTS!!!
Head uut aastat ja meeldivat 15.6466-ga korrutamist-jagamist!
1.1.2011 11:57
: batoonike
Edgar Torronteras Extreme Biker
No tavaliselt tekib probleem sellest, et keegi on plaadist "koopia" teinud ja siis mäng saab aru, ...
31.12.2010 13:47
: batoonike
Breakout
Või vastaseid ja mingeid asju, mida igas breakoutis pole. Tee midagi ülilahedat sinna ja siis saaks ...
31.12.2010 13:06
: batoonike
Relvaisandad
[quote][i]Tsitaat: Bproof[/i]
Kuule, sorri tõesti sorri, aga see gui on ju RÕVE ! No tõesti kohuta ...
31.12.2010 13:04
: batoonike
Edgar Torronteras Extreme Biker
Plaat on originaal?
31.12.2010 12:59
: batoonike
Breakout
Wee, boonus!

Nüüd lisa veel 10 asja mida keegi ei käsi sul lisada ja siis võib asja saada isegi ...
30.12.2010 11:29
: batoonike
Mängud
Beasts and Bumpkins, Knights and Merchants

Mõlemad väga kättesaadavad.
30.12.2010 11:25
: batoonike
Maksimaalne stringi suurus GM-s
ma ka mitte... välja arvatud juhul kui on simultaneous turns ja 200 mängijat või 10 000. MMOTBS
30.12.2010 04:12
: batoonike
Maksimaalne stringi suurus GM-s
Keegi oskab öelda mingit piiri, kui suur saab üks string GM-s olla? Üritan välja mõelda teoreetilist ...
30.12.2010 00:37
: batoonike
Lahinguätid
Lahingus said lähivõitluse tüübid kuidagi eriti kiiresti otsa ilma et oleks ühtegi vastast kriimusta ...
29.12.2010 23:28
: batoonike
KÕRTS!!!
Kui AI-l on näiteks 10 maakonda ja üksuseid saab liigutada "1 samm korraga" siis peab mingi pathfi ...
29.12.2010 20:55
: batoonike
KÕRTS!!!
Hea advokaat Timmo, väga leidlik lahendus minu kuritööle! Tegelikult ma pidasin seda nii elementaars ...
29.12.2010 12:59
: batoonike
Relvaisandad
RÕÕM KUULDA!~!!!
28.12.2010 18:25
: batoonike
KÕRTS!!!
@Bproof: Tornibot V1 jääb liiga lihtsaks?

@Inc: maakondade ühendamiseks võiks pmst teha 2d array ...
28.12.2010 17:45
: batoonike
KÕRTS!!!
[quote]Viimase, sisuliselt Castles II remake tahaks küll ühel ilusal päeval valmis teha. Über mäng o ...
27.12.2010 21:16
: batoonike
KÕRTS!!!
Postitused sai kustutatud ironiseerimaks postituse säilitamise kultuse üle :õnnelik:

Torniboti es ...
27.12.2010 18:05
: batoonike
Breakout
Lisa midagi lahedat, vastased ja boonused ja muud nänni. Praegu on natuke ühe näite moodi.
27.12.2010 17:09
: batoonike
Mingi vana mootori väike edasiarendus
Täpselt see. Fännid nõuavad downloadi!
27.12.2010 17:04
: batoonike
ERRORID
instance_exists(objektinimi) peaks olema võibolla? objekt_exists-ist kuulen esimest korda, aga võima ...
27.12.2010 17:02
: batoonike
Arutelu kasutajastaatuste üle (välja lõigatud purxivõistluse teemast)
Kõik staatused olemas:
1. alguseses pole midagi teind.
2. Siis teed midagi, oled mudilane.
3. N ...
27.12.2010 16:35
: batoonike
20. VÕISTLUS : PURX!11 [24. detsember 2010] [auhind 700 kr]
[quote][i]Tsitaat: InCreator[/i]
Hea praktika, kui võtta osa võistlusest, oleks planeerida nii, et ...
26.12.2010 20:45
: batoonike
20. VÕISTLUS : PURX!11 [24. detsember 2010] [auhind 700 kr]
Lahinguätid on teistsugune projekt, sa tegid seda üksi ja ei osalenud sellega ühelgi üritusel ega ü ...
25.12.2010 14:40
: batoonike
Mingi vana mootori väike edasiarendus
Mõtlesin ühte teist, palju vanemat, kus said valida alguses machinegunneri ja shotgunneri vahel ja s ...
25.12.2010 02:15
: batoonike
20. VÕISTLUS : PURX!11 [24. detsember 2010] [auhind 700 kr]
Inimesed ei saa mänge valmis mitte selle pärast, et neil reaalselt poleks septembrist alates neid sa ...
25.12.2010 02:12
: batoonike
20. VÕISTLUS : PURX!11 [24. detsember 2010] [auhind 700 kr]
Ma pakuks, et tähtajatu võistlus sel juhul. Praegu paistab sinna poole liikuvat asi. Võistlus kuulut ...
23.12.2010 22:56
: batoonike
KÕRTS!!!
Hakkasin DMG-sse minema, kirjutan aadressiribale: b... by.... miks chrome ei paku juba ... a, see ei ...
23.12.2010 21:16
: batoonike
ERRORID
Miks peaks keegi oma controller objekti deaktiveerima (A)
23.12.2010 19:39
: batoonike
Küsimus
a = show_message_ext(....)

if (a == 0) //kui vajutas esc-i
if (a == 1) // esimene nupp
if (a == ...
23.12.2010 19:37
: batoonike
Mingi vana mootori väike edasiarendus
Jorss, sa tegid kunagi (h0lxiga koos?) mingi taolise metsas pealtvaates tulistamise mängu, mis oli 2 ...
23.12.2010 17:44
: batoonike
Kasulikke skripte
Hardi @bytez kunagi leiutas:

a = !a

Teeb sama, mis

if (a == true) a = false
else a = true
23.12.2010 15:24
: batoonike
Lõuatõmbed
Trenn: suudan enam-vähem OK-lt nelja palliga zongleerida. Kordinatsioon ftw!
23.12.2010 15:12
: batoonike
Mingi vana mootori väike edasiarendus
Kiirem võiks olla 2x. Ma ei usu, et mul fps madal oli ja selle pärast tegevus aeglane.

Kuulid len ...
22.12.2010 13:57
: batoonike
graphicartiste vaja
Mis asju sul vaja on? Millest Kräpikartist huvitatud peaks olema?
22.12.2010 13:43
: batoonike
Finishing a game (artikkel)
Või tuleb "uus geniaalne idee" või "ma olen nii palju targem nüüd et alustan kõike otsast ja pare ...
21.12.2010 18:05
: batoonike
"Palju õnne sünnipäevaks!" teema
Tänud!

Wee, 22! Vartsi oleme Indrekuga kolmekümneste klubis!
17.12.2010 17:12
: batoonike
Smsi süsteemi intergreerimine gmiga.
Mingi 1000+ krooni eest teeks ära tõenäoliselt, olenevalt mida sa täpsemalt ikkagi tahad? 50 krooni ...
16.12.2010 21:05
: batoonike
Igra forum (episood 2)
[quote][i]Tsitaat: oliver12[/i]
Sul enda Game, pela seda.
Ootame veel batoonikese või icedude pos ...
15.12.2010 18:01
: batoonike
Teine mäng
Cmon, need ei ole mingid ülimängitavad mängud aga lähevad järjest paremaks.
13.12.2010 19:03
: batoonike
Relvaisandad
Sa üritad inimesi manipulatiivsete skeemidega ennast halvasti tundma panna :irw: "Mina olen õnnetu ...
13.12.2010 18:17
: batoonike
Teine mäng
Imho on hunnikutes kräpi tootmine algaja puhul ok tegevus :) Näiteks kõik mis Caupo siiani on avalda ...
13.12.2010 18:15
: batoonike
InCi Isometric äktsion
Siseinfo: hangumine tuleb pathfinderist, mitte surfacist.
13.12.2010 16:17
: batoonike
Relvaisandad
[quote][i]Tsitaat: Silx-y[/i]
Lase edasi! Ootan midagi väga mängitavat. Ära lase mul pettuda! kui ...
13.12.2010 16:14
: batoonike
Igra forum (episood 2)
Batoonike joob potion of imba luck-i, mille ta põrandalt leidis (kui õnnestub siis järgmine raund kõ ...
12.12.2010 19:48
: batoonike
Igra forum (episood 2)
Spämm lõpetada ja actionit luua :epic: !
12.12.2010 17:18
: batoonike
Finishing a game (artikkel)
Lühike artikkel mängu lõpuni tegemisest. Good stuff!

http://makegames.tumblr.com/post/1136623767 ...
12.12.2010 16:25
: batoonike
InCi Isometric äktsion
Palju õnne! (Kuigi tahaks ironiseerida selle üle, et sa kõik ümber kirjutad puhtuse jaoks :P)
12.12.2010 16:18
: batoonike
Igra forum (episood 2)
Mängi endaga. Rahvas tuleb, kui asi piisavalt cool paistab.*


[size=-5]*see printsiip ei rakendu ...
12.12.2010 13:32
: batoonike
Iidne sõda - GMC leiunurk
Geniaalne mäng. Raskeima AI võitmiseks kulus vist umbes 5 matsi küll kahjuks. Kui välja mõtled, mis ...
12.12.2010 13:22
: batoonike
Teine mäng
Minu vähese kogemuse põhjal ütleks, et head mängud tekivad, kui esialgset keskpärast mängu edasi are ...
12.12.2010 13:21
: batoonike
Igra forum (episood 2)
Koopa Batoonikese kuuskümmend miljonit aastat vana instinkt lööb välja ja ta otsustab silx-y-le odag ...
11.12.2010 21:18
: batoonike
Igra forum (episood 2)
Batoonike respawnib 50 miljoni aasta tagusest ajast pärit koopainimesena: inventory: oda, tiiger. HP ...
11.12.2010 20:09
: batoonike
Igra forum (episood 2)
Täring:

Uus mäng. uus objekt. press any key event:
Execute a piece of codesse:

show_message( ...
11.12.2010 19:20
: batoonike
Igra forum (episood 2)
[b] RAUND 11 TULEMUSED [/b]

Timer lõppeb otsa: 00:00, maja annihileerub ja kõik seal läheduses ol ...
11.12.2010 18:45
: batoonike
Igra forum (episood 2)
[b] RAUND 10 TULEMUSED [/b]

[b] Timer tiksub 00:01 peale !!!!!! [/b]

Ülemise korruse korteriss ...
11.12.2010 18:31
: batoonike
Igra forum (episood 2)
[b] RAUND 9 TULEMUSED: [/b]

Timer tiksub 00:15 peale !!!

Batoonike muudab oma käed railgunnide ...
11.12.2010 18:19
: batoonike
Igra forum (episood 2)
[b] RAUND 8 TULEMUSED: [/b]

Timer tiksub 0.29 peale!

Batoonike võtab Oliver12 laserite juhtimi ...
11.12.2010 17:58
: batoonike
Igra forum (episood 2)
[b] ROUND 7 TULEMUSED: [/b]

Timer tiksub 00:59 peale!
Liha sööv zombi NPC otsustab järgmine käik ...
11.12.2010 17:36
: batoonike
Igra forum (episood 2)
[b] RAUND 6 TULEMUSED: [/b]

Timer tiksub 3:29 peale !!
NPC mees muutub zombiks ja jookseb lihahu ...
11.12.2010 17:10
: batoonike
Igra forum (episood 2)
[b] RAUND 5 TULEMUSED: [/b]

Timer tiksub 5:09 peale
NPC mees sattus paanikasse ja üritab laudade ...
11.12.2010 16:52
: batoonike
Igra forum (episood 2)
[b] RAUND 4 TULEMUSED: [/b]

Kella vaadates saabub hommik raundil 10.
Timer tiksus 5:39 peale.
M ...
11.12.2010 16:40
: batoonike
Igra forum (episood 2)
[b] RAUND 3 TULEMUSED :[/b]

NPC:

Timer tiksub 9:39 peale
Ruumi keskel magav mees ärkas üles j ...
11.12.2010 16:26
: batoonike
Igra forum (episood 2)
[b] RAUND 2 TULEMUSED:[/b]

NPC:
Timer oli tiksunud 4:49 peale.
Ruumis lamav mees oigas korra ku ...
11.12.2010 16:11
: batoonike
Igra forum (episood 2)
[b] RAUND 1 TULEMUSED [/b]

Batoonike üritab leviteerida (2) aga suht feilib ja lendab hoopis läbi ...
11.12.2010 15:59
: batoonike
Igra forum (episood 2)
[b] RAUND 1[/b]

Betoon rakendab antigravityt enda peal ja üritab lae alla hõljuda
11.12.2010 15:42
: batoonike
Igra forum (episood 2)
[b]Point:[/b] arendada storytellingut ja veeta hästi aega.
*4 mängijat, registreerimisel kes ees se ...
11.12.2010 15:09
: batoonike
 

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm